SlevenMek Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg starte å se serien ei stund tilbake..men fullførte aldri.. så langt som jeg så, så virka den bra.. 8116752[/snapback] Hvor langt så du da? Annbefaler deg uansett å se den ferdig 8127566[/snapback] så vel til rundt 4 eller 5.. Lenke til kommentar
-Miyata- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Så serien på youtube (ja, skammer meg), og må si jeg ble glad i denne serien. Investerte i hele serien på ebay, og har sett den flere ganger. Blir jo litt trist av slutten, men det var nok best å gi seerne lov til å 'bestemme' slutten hver for seg. Selv om vi alle vet... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... at det var Lucy som sto i porten Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 likte ikke slutten den er for ufullstendig, var derfor jeg begynte å lese mangaen Lenke til kommentar
-Miyata- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 likte ikke slutten den er for ufullstendig, var derfor jeg begynte å lese mangaen 8137161[/snapback] Skjønner deg godt. Hadde vondt i magen en uke etterpå fordi den lot meg stå igjen med så mange spørsmål. Får nok hive meg ut på mangaen snart jeg og. Finnes alt på engelsk? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vel, i mangaen så slutter det med at... [WARNING] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ...Lucy dør, på en meget tragisk måte. [WARNING] Lenke til kommentar
-Miyata- Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har forresten laget noen AMVs til Elfen Lied, om noen skulle være interessert Sjekk gjerne, for å støtte en med-fan om ikke annet Mew - 156 http://youtube.com/watch?v=1wwvfD5E2_E Jimmy Eat World - Hear You Me http://youtube.com/watch?v=bIriyPAK3XM Toshio Masudo - Sadness & Sorrow (fra Naruto:P) http://youtube.com/watch?v=5rA4Spyp2fA Stratovarius - Forever http://youtube.com/watch?v=hqoURaSTDyc Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kan ikke si at jeg har noen sans for Narutomusikk (som ikke er open eller end), men så den med Sadness & Sorrow ut likevel, og må si at den faktisk var veldig bra - overraskende bra! Når musikken skiftet var det noe følelsesmessig som brygget opp, ble nesten litt nostalgisk til første gangen jeg så serien. Pluss at den hadde et eget tema. Den med Forever var jo din første... Personlig hater jeg musikken (no offense) La inn en comment til den med Hear You Me. Jeg sa det ikke der, men begynnelsen minner bittelitt om Hotell Cæsar ( ), slutten dekker det rimelig bra da AMVen med orginale 156 fra Mew var bra. Rettere sagt - beste Elfen Lied-AMVen på YouTube. Men dette vet du jo (skaffet meg også Sony Vegas 7.0 ) Lenke til kommentar
-Miyata- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kan ikke si at jeg har noen sans for Narutomusikk (som ikke er open eller end), men så den med Sadness & Sorrow ut likevel, og må si at den faktisk var veldig bra - overraskende bra! Når musikken skiftet var det noe følelsesmessig som brygget opp, ble nesten litt nostalgisk til første gangen jeg så serien. Pluss at den hadde et eget tema.Den med Forever var jo din første... Personlig hater jeg musikken (no offense) La inn en comment til den med Hear You Me. Jeg sa det ikke der, men begynnelsen minner bittelitt om Hotell Cæsar ( ), slutten dekker det rimelig bra da AMVen med orginale 156 fra Mew var bra. Rettere sagt - beste Elfen Lied-AMVen på YouTube. Men dette vet du jo (skaffet meg også Sony Vegas 7.0 ) 8170026[/snapback] Takker så meget Hotell Cæsar du liksom Vet den AMVen var litt cheesy, men var halvveis med overlegg. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 heh virka litt i overkant voldelig da men kan jo se et par episoder og se hva jeg syntest... Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Veldig voldelig spør du meg... Lurer på om jeg skal gi serien en sjanse Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Ha, husker meg selv i den samme situasjonen. Tenkte nesten å droppe det når jeg kom til at den stakkarse assistenten til chief Kurama som mistet hodet, men ble overbevist om å fortsette av en kamerat. Det kan jeg være glad for Edit: En frekk liten leif. Endret 20. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) hm.. ja ikke la deg bli skremt av første halvdel av første episode.. det blir bedre og mindre voldelig Edit: har sett hele serien nå og kan bare si wow... dette er uten tvil en av de beste om ikke den beste anime serien jeg har sett.. Endret 22. mars 2007 av Vizard5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Toshio Masudo - Sadness & Sorrow (fra Naruto:P)http://youtube.com/watch?v=5rA4Spyp2fA 8147124[/snapback] Denne her var nydelig Låta er blandt noe av det peneste eg har hørt, som med veldig veldig masse annet fra Naruto. Elfen Lied var også den første anime serien eg såg og du verden for ein kick start eg fikk ja Etter det har det gått bånn spiker. Fantastisk bra serie. Lenke til kommentar
enl Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Ble sittende og le av starten på elfen lied jeg, men nå lar jeg meg ikke så lett skremme heller da En annen serie jeg kan anbefale som er litt småvoldelig og til tider både skummel og ekkel er Higurashi no Naku Koro ni. Animenfo Endret 24. mars 2007 av enl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Higurashi no Naku Koro ni har ein herlig sinnsyk stemning Har ikkje sett den ferdig enda, takk for påminnelsen Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Får vel sjå korleis den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå