Jonte666 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg hører at det er bare 13 episoder, men jeg har sett 14 er det noen som vet hvor mange det er evt. sesonger Lenke til kommentar
akan Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) er bare 13 episoder, men det er en episode som kom som OAV ved siden av som egentlig ikke har noe med storyen å gjøre Men Mangaen til elfen lied holder fortsatt på da, og den er etter min mening mye bedre er mange småting i mangaen som skaper et mye fullere bilde en animen som ble laget ganske tidlig i serien. Pluss at mangaen er totalt forskjellig etter at du møtter den ordentelige datteren til fyren og ut red: Ser vist ut til at mangaen ble ferdig i 2005, men det er det at de fortsatt driver å oversetter den ^^ Endret 21. desember 2006 av akan Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Morsomt, spennende og voldelig Lenke til kommentar
Jonte666 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hvor er det du laster ned mangan?? Endret 21. desember 2006 av Jonte666 Lenke til kommentar
akan Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det er ikke lov å si på dette forumet ^^ Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvor er det du laster ned mangan?? 7552773[/snapback] Gjett en gang da Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den Siste Episoden er jo bare SØRGELIG! BUUUHUUU! Jeg gråt da jeg så den... Er det sant at Mangaen fortsetter Fremdeles? Stakkars Lucy. Egentlig handler storyen om LIAR! /SPOILER/ xD Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 mye som skjer anderledes med lucy i mangaen, les den ^^ Lenke til kommentar
enl Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Absolutt en kul anime, og jeg bør kanskje prøve mangaen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Mangaen lett å få tak i? Vill butikker som f.eks avalon / outland garantert ha den i sine hyller? Tenker da spessielt på Outland (tidligere Avalon / valhall) i Bergen. Lenke til kommentar
enl Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ikke så alt for lenge siden jeg var på outland, men så ikke noe til den. For oss som bor på mindre sentrale steder er nedlasting en mulighet, hvis du ikke vil prøve å importere den til blodpris seff :S Endret 11. januar 2007 av enl Lenke til kommentar
Defo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Elfen lied er fantastisk. Ble utrolig rørt av historien. Mange klager på volden, men jeg mener den er en viktig del av helheten av historien og serien selv. Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 animen har jo faktisk kuttet ned på volden i forhold til mangaen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg har bare funnet fram til volum 6-7 i mangaen, irriterer me grenseløst Vet av en annen med nøyaktig det samme prøblemet, noe jeg ikke vet? Send en "hjelpende" PM plx (hinthinthint) Edit: Ah, glem det. Så nå at illuminati kun hadde kommet til kap.75, da er det jo ingen problemer; bortsett fra at de ikke er ferdige.. We got a long way to go Endret 9. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Skriver også under på denne anbefalingen! Dette er en av mine favoritt anime-serier, desidert en av favorittene! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 animen har jo faktisk kuttet ned på volden i forhold til mangaen 8111778[/snapback] Noe sted jeg kan få kjøpt mangaen? Har bare sett serien Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror ikke du får tak i denne i norge, men den finnes i engelsk versjon, så den er mulig å få tak i utlandet. Sjekka på outland, men kunne ikke finne noe der....så jeg lastet den ned:D Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg starte å se serien ei stund tilbake.. men fullførte aldri.. så langt som jeg så, så virka den bra.. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg starte å se serien ei stund tilbake..men fullførte aldri.. så langt som jeg så, så virka den bra.. 8116752[/snapback] Hvor langt så du da? Annbefaler deg uansett å se den ferdig Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vel, skulle det være av interesse å vite så har jeg sett igjennom de to siste volumene av mangaen som raw. Jeg kan forsikre dere at det tar av. Til de som har sett seg fornøyde med animestoryen: You ain't seen nothin'! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå