Gå til innhold

Elfen Lied - Anbefaler den til alle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er bare 13 episoder, men det er en episode som kom som OAV ved siden av som egentlig ikke har noe med storyen å gjøre :)

Men Mangaen til elfen lied holder fortsatt på da, og den er etter min mening mye bedre :thumbup: er mange småting i mangaen som skaper et mye fullere bilde en animen som ble laget ganske tidlig i serien. Pluss at mangaen er totalt forskjellig etter at du møtter den ordentelige datteren til fyren og ut :D

red: Ser vist ut til at mangaen ble ferdig i 2005, men det er det at de fortsatt driver å oversetter den ^^

Endret av akan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke så alt for lenge siden jeg var på outland, men så ikke noe til den. For oss som bor på mindre sentrale steder er nedlasting en mulighet, hvis du ikke vil prøve å importere den til blodpris seff :S

Endret av enl
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har bare funnet fram til volum 6-7 i mangaen, irriterer me grenseløst :hrm:

Vet av en annen med nøyaktig det samme prøblemet, noe jeg ikke vet? Send en "hjelpende" PM plx (hinthinthint) ;)

Edit:

Ah, glem det. Så nå at illuminati kun hadde kommet til kap.75, da er det jo ingen problemer; bortsett fra at de ikke er ferdige.. We got a long way to go :closedeyes:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...