Amento Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hørt sinnsykt mye om denne serien nå... Hva handler den om? Kan noen gi meg en kort briefing? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ok, skal prøve å gi deg en briefing uten å avsløre for mye Obs : Denne serien er voldelig. En god del blod. o.l Den handler om noe som heter diclonius eller 2 hornet menneske (en mutasjon), de har en sans som enkelt kan forklares som en sjette sans. Disse er utrolig kraftige og blir sett på som en trussel og låst inn i forskningslaboratorier for å bli forsket på. En av disse (Lucy) rømmer. Hun blir vasket opp på en strand der hun blir mottatt av Kota og Yuka. Her begynner egentlig historien, så mer vil jeg ikke si. Blir litt mye spoiler da.. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hmm... virker spennende Får prøve å laste ned noen episoder og se... Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Kan jo likesågodt gi en mer detaljert forklaring på den sjette sansen til dicloniusene, den er dritkul De har altså seks telepatiske "armer" (kalt "vectors" i serien) med en radius på ca 2 meter. Disse er utrolig kraftige, og beveger seg utrolig fort. Dette resulterer i at dicloniusene kan rive folk fra hverandre på ekstremt kort tid og med minimal anstrengelse. Sounds cool? Se serien ASAP! Edds Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Litt rettelse, edds Lengden og tallet på "armene" varierer fra diclonius til diclonius. For de som har sett hele serien vet hvem jeg mener når jeg snakker om hun jenta i rullestolen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Litt rettelse, edds Lengden og tallet på "armene" varierer fra diclonius til diclonius. For de som har sett hele serien vet hvem jeg mener når jeg snakker om hun jenta i rullestolen. 6232325[/snapback] Aah, sorry, glemte det :!: Noen har lengre/flere enn andre selvfølgelig, ganske viktig det Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jenta i rullestolen er jo tøffest! Jeg visualiserer noe sånt i fronten av en hær i tilfelle krig.. ^^ Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 så den nå netopp, synes det var en bra serie =) Søt blandet med helt hjerterå action Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dette er uten tvil den beste anime-serien jeg har sett. Er masse vold også Pluss at man blir rørt, på en måte. Håper virkelig det kommer mer av denne serien. Anbefales på det høyeste! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bra serie ja. men litt irriterende med den "småerotiske" temaene de chipperne liker å legge i anime-seriene sine. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Overall ganske bra. Serien var kanskje litt kort for min smak, og sluttet på en måte litt brått. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fantastisk serie dette her.Satt som spikret fra start tilslutt.Åpningslåta er også uendelig herlig! Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 uff nei, jeg hørte på åpningslåta en gang, og det var en gang for mye hoppet over den resten av episodene Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvem var det egentlig som kom inn gjennom på slutten av siste episode? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg tror det var Lucy som stod bak porten. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Noen her som har sett Hellsing? evig fet serie! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Noen her som har sett Hellsing? evig fet serie! 6276200[/snapback] Harr sett en 3 episoder! Takk for påminnelsen! * se meir NU* Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har alle episodene av Hellsing på DVD. Så evig fet serie:P Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 tøff serie, er en spesial episode og 2 parodier som også er verdt å få med seg.låner halve anime samlinga til en kompis (han driver med fansub) har 2TB, han har vel 4-5TB. mange bra serier å se på, nesten for mange bra 5628920[/snapback] Oi fy f**n, har han 5 terra med bare anime? Har han sett alt sammen og? Hadde jeg konstant tilgang til så mye anime hadde jeg vell blitt sittende her i kjellerstua mi et år i strekk. On topic: Jeg synes ikke Elfen Lied var noe særlig bra, men det var underholdende å se på. Jeg ser ikke på evnen til å underholde som det eneste kravet for god kvalitets-anime, men heller evnen til å gjøre inntrykk på seeren. Vekke frem spekulering, tanker eller følelser osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 beste animeserien jeg har sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå