edds Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Jeg syns alle Anime fans bør ta en titt på denne (om dere ikke har gjort det allerede) har ikke sett så alt for mye selv, men likte denne serien (13 episoder tror jeg) veldig godt. Blod, humor, action, bra story Jeg vil også gjerne vite hva andre syns om serien. Edit: 13 episoder Endret 18. februar 2006 av edds Lenke til kommentar
cerion Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er 13 episoder og ja, den er bra. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Venter spent på DVD'en, da den er forhåndsbestillt . hørt mye bra om denne serien Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 tøff serie, er en spesial episode og 2 parodier som også er verdt å få med seg. låner halve anime samlinga til en kompis (han driver med fansub) har 2TB, han har vel 4-5TB. mange bra serier å se på, nesten for mange bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Genial anime. EOD. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Mener å huske at jeg leste noe om en dvd som skulle komme til våren, kan det stemme? Fortsetter den der serien slutter? Det er Nyu som står utenfor porten antar jeg? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 åpningsenen er drit-tøff. men serien som helhet er litt i teiteste laget, spesielthun som driver å mister kroppsdeler hele tiden, det blir bare for dumt. Nyu er kul når hun klikker (but so is Ceras Voktoria) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) har sett 3 episoder og liker serien veldig godt. må skaffe mer og den ligger på 4 plass her av 200 http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime Endret 23. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 har sett 3 episoder og liker serien veldig godt. må skaffe mer og den ligger på 4 plass her av 200 http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime 5655238[/snapback] ja, og Kimi Ga Nozomu Eien ligger på første plass. det er bare helt latterlig. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) har sett 3 episoder og liker serien veldig godt. må skaffe mer og den ligger på 4 plass her av 200 http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime 5655238[/snapback] ja, og Kimi Ga Nozomu Eien ligger på første plass. det er bare helt latterlig. 5658660[/snapback] har du i det hele tatt sett KGNE? en av de beste seriene jeg har sett. det som er latterlig med den lista er at Mai-HiME ikke er lenger opp enn 48. Endret 24. februar 2006 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 har sett 3 episoder og liker serien veldig godt. må skaffe mer og den ligger på 4 plass her av 200 http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime 5655238[/snapback] ja, og Kimi Ga Nozomu Eien ligger på første plass. det er bare helt latterlig. 5658660[/snapback] har du i det hele tatt sett KGNE? en av de beste seriene jeg har sett. det som er latterlig med den lista er at Mai-HiME ikke er lenger opp enn 48. 5660909[/snapback] JA jeg har sett den. jeg forstår ikke hvorfor dette ikke er en live action serie. det eneste posetive anime aktige elemente i serien er det lange sexy blå håret til hun jenta med det lange sexy blå håret, men det klipper hun av en eller annen grunn bort. serien har verken humor eller action, alt den har er en deprimerende kjærlighetshistori. \ Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Elfen Lied er en veldig bra serie. det er absolutt en grunn til at den ligger så høyt som den gjør. god historie og fantastisk animasjon. humoren er litt sviktende til tider men grei nok. Det eneste er at en del scener krever en mage som tåler litt for å si det sånn.. kan være litt "forstyrrende". Og for de som nevnte KGNE, jeg har den selv men har ikke sett hele, bare først 5 episodene eller noe sånt og jeg kan absolutt forstå hvorfor folk liker den. den virker som en veldig godt gjenomført anime, problemet er bare at den er en veldig spesifikk sjanger og hvis man ikke liker den sjangeren så hater man eller misliker den sterkt. Det er romantisk virkerlighets drama-anime. Dere må ta i betraktning at det er en josei anime, med andre ord en anime som har voksne kvinner som målgruppe. Så hvis du ikke er i målgruppen må du nesten se på den veldig objektivt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Mener å huske at jeg leste noe om en dvd som skulle komme til våren, kan det stemme? Fortsetter den der serien slutter? Det er Nyu som står utenfor porten antar jeg? 5634136[/snapback] Angående slutten så tenkte jeg det samme. Men den er jo veldig åpen, og en fortsettelse i en eller annen form er nok ikke å se bort ifra. Noen som sitter med noe info? Sinnsykt bra serie btw. Blandt mine desiderte favoritter. (Har ikke sett så veldig mange serier da.) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Der er den beste serien jeg har sett<3 Digger den kalde stemningen når Lucy kommer til seg selv igjen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 nå har jeg sett alle 13 episodene, ganske bra! Blir litt domt noen ganger, men bra story! Lenke til kommentar
steffler Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 heheh :!: i episode 3 når han gutten vasker, og treffer brystet til nju(hu kattejenta) da ble det dumt! men det er råbra anime, den vil jeg anbefale alle og se (for dem som ikke har sett den da!) jeg har bare sett 3 episoder nå!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 kommer det fler episoder av elfen lied?, det var superbra, men likte ikke slutten helt, så jeg håper det kommer fler!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Holder på å laster ned ekstra til Elfen Lied nå Gleder meg Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 En av de bedre seriene jeg har sett da, det skal nevnes. Definitivt verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Sett den ferdig nå. Likte den veldig godt. Litt mer voksen enn de andre jeg har sett til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå