Gå til innhold

Elfen Lied - Anbefaler den til alle!

Anbefalte innlegg

Jeg syns alle Anime fans bør ta en titt på denne (om dere ikke har gjort det allerede) :)

har ikke sett så alt for mye selv, men likte denne serien (13 episoder tror jeg) veldig godt. Blod, humor, action, bra story :thumbup:

Jeg vil også gjerne vite hva andre syns om serien.

Edit: 13 episoder :)

Endret av edds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har sett 3 episoder og liker serien veldig godt. må skaffe mer

og den ligger på 4 plass her av 200  ;)

http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime

5655238[/snapback]

ja, og Kimi Ga Nozomu Eien ligger på første plass. det er bare helt latterlig.

5658660[/snapback]

har du i det hele tatt sett KGNE? en av de beste seriene jeg har sett.

det som er latterlig med den lista er at Mai-HiME ikke er lenger opp enn 48.

Endret av ]zeOx[
Lenke til kommentar
har sett 3 episoder og liker serien veldig godt. må skaffe mer

og den ligger på 4 plass her av 200  ;)

http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime

5655238[/snapback]

ja, og Kimi Ga Nozomu Eien ligger på første plass. det er bare helt latterlig.

5658660[/snapback]

har du i det hele tatt sett KGNE? en av de beste seriene jeg har sett.

det som er latterlig med den lista er at Mai-HiME ikke er lenger opp enn 48.

5660909[/snapback]

JA jeg har sett den.

jeg forstår ikke hvorfor dette ikke er en live action serie. det eneste posetive anime aktige elemente i serien er det lange sexy blå håret til hun jenta med det lange sexy blå håret, men det klipper hun av en eller annen grunn bort.

serien har verken humor eller action, alt den har er en deprimerende kjærlighetshistori.

\

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Elfen Lied er en veldig bra serie. det er absolutt en grunn til at den ligger så høyt som den gjør. god historie og fantastisk animasjon. humoren er litt sviktende til tider men grei nok. Det eneste er at en del scener krever en mage som tåler litt for å si det sånn.. kan være litt "forstyrrende".

Og for de som nevnte KGNE, jeg har den selv men har ikke sett hele, bare først 5 episodene eller noe sånt og jeg kan absolutt forstå hvorfor folk liker den. den virker som en veldig godt gjenomført anime, problemet er bare at den er en veldig spesifikk sjanger og hvis man ikke liker den sjangeren så hater man eller misliker den sterkt. Det er romantisk virkerlighets drama-anime. Dere må ta i betraktning at det er en josei anime, med andre ord en anime som har voksne kvinner som målgruppe. Så hvis du ikke er i målgruppen må du nesten se på den veldig objektivt.

Lenke til kommentar
Mener å huske at jeg leste noe om en dvd som skulle komme til våren, kan det stemme? Fortsetter den der serien slutter?

Det er Nyu som står utenfor porten antar jeg?

5634136[/snapback]

Angående slutten så tenkte jeg det samme. Men den er jo veldig åpen, og en fortsettelse i en eller annen form er nok ikke å se bort ifra. Noen som sitter med noe info?

Sinnsykt bra serie btw. Blandt mine desiderte favoritter. (Har ikke sett så veldig mange serier da.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...