usmans Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hei kjøpte en viewsonic va 1912w fra lefdal fpr 3990 idag når jeg kommer hjem ser jeg at den koster 3290 på elkjøp..... kan jeg kreve penger fra lefdal ??? vær så snill å hjelp Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hei kjøpte en viewsonic va 1912w fra lefdal fpr 3990 idag når jeg kommer hjem ser jeg at den koster 3290 på elkjøp..... kan jeg kreve penger fra lefdal ? vær så snill å hjelp 5627150[/snapback] ja det kan du...bare ta med kvitteringen din og rekalmen fra elkjøp...så skal du få tilbake sånn ca 1000 kroner Lenke til kommentar
usmans Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 er du helt sikker =) ble UTROLIG glad nå ... har lett litt rundt på nettsidene deres men det står ikke noe der Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Lefdal vil gi deg penger tilbake så de matcher prisen til Elkjøp, så du trenger ikke bekymre deg. Når det er sagt, er ikke dette noe du har lovfestet krav på, noe emnetittelen din kan tolkes til at du lurer på. EDIT: Er varen billigere i en fysisk butikk, eller på nettsjappa til Elkjøp? Endret 18. februar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 vet ikke om lefdal har prisgarantien sin enda jeg. Er vel ikke verre enn å ringe å høre om de fremdeles har den. Har de det får du penger igjen. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 de har fortsatt prisgarantien...og den er på 150 %..det vil si de legger ut mellomlegget +havlparten av den...i dette tilfellet vil det si 1050 kroner Lenke til kommentar
usmans Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Lefdal vil gi deg penger tilbake så de matcher prisen til Elkjøp, så du trenger ikke bekymre deg. Når det er sagt, er ikke dette noe du har lovfestet krav på, noe emnetittelen din kan tolkes til at du lurer på. men tror du de gir dem tilbake uten noen problemer ?? :S:( Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Lefdal opererer ikke med 150% prisgaranti lenger, men mellomlegget kan du regne med å få tilbake. EDIT: Jada, du skal ikke trenge å krangle deg til dette. Bare ha med bevis på at den er billigere på Elkjøp (annonse, pristilbud etc.). Hvis du har sett den billigere på internett er dog saken helt annerledes, da tror jeg ikke du skal ha for høye forhåpninger... Endret 18. februar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
usmans Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 den er billigere i butikken deres ...... er du sikker på at lefdal har 150% prisgaranti fortsatt :S trodde de ikke fikk lov til å ha den jeg Lenke til kommentar
usmans Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 takker for raskt svar folkens begynte nesten å gråte her jeg =) skal ta med annonsen med kvittering til dem på mandag og si hvordan det gikk .... men må jeg ta med varen også ?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 4k for den skjermen? Haha, det må være dagens. Et raskt søk i prisguiden forhindrer slike tabber... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Lefdal vil gi deg penger tilbake så de matcher prisen til Elkjøp, så du trenger ikke bekymre deg. Når det er sagt, er ikke dette noe du har lovfestet krav på, noe emnetittelen din kan tolkes til at du lurer på. men tror du de gir dem tilbake uten noen problemer ?? :S:( 5627183[/snapback] Kan ikke hjelpe deg med det du spør om.. men skal lære deg noe. Vis du skal sitere noe, kan du trykke på "Svar Nå" knappen som er under innlegget du vil sitere. Eller du kan lage et nytt innlegg, og gjøre det manuelt med denne BB-koden: [quote]tekst du vil sitere[/quote] Lenke til kommentar
usmans Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 han fyren på lefdal sa at det var den beste og sånt til meg da :O men men gjort er gjort får håpe at jeg får tilbake de 700 kronene .... pray 4 me Lenke til kommentar
HAG Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Henta en slik på Posten idag til 2.801,50 med oppkrav, fra IT-Butikken - hadde ikke gått for den leverandøren selv etter endel omtale av De her på forumet..... Posten er ikke helt oppe heller, pakken har vært på postkontoret siden halv ni om morgenen tirsdag - hentelappen er ikke kommet enda... er kun heime i helgene og henta idag siden IT.. først klarte og fortelle rett sendingsnr. på 2. forsøk. Far min som bestilte for at han og barnebarna skulle bruke den på en "lekePC" de fikk av meg til jul for litt over ett år siden, Sempron 2500, 512 Ram og FX5700LE er ikke den heftigste maskina nå skjermkortet har DVI det er vel den "heftigste" delen på maskina.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 den er billigere i butikken deres ...... er du sikker på at lefdal har 150% prisgaranti fortsatt :S trodde de ikke fikk lov til å ha den jeg 5627188[/snapback] Det er fullt lovlig å ha en slik prisgaranti - de fikk bare ikke reklamere for den på den måten de gjorde. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 De har ikke 150% garantien lenger, det ligger en laaaaaang tråd om dette en eller annen plass på forumet. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hei kjøpte en viewsonic va 1912w fra lefdal fpr 3990 idag når jeg kommer hjem ser jeg at den koster 3290 på elkjøp..... kan jeg kreve penger fra lefdal ? vær så snill å hjelp 5627150[/snapback] Du kan ikke kreve penger nei, men jeg er nesten 100% sikker på at du vil få tilbake mellomlegget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Lefdal matcher prisen på ting du har kjøpt, så det er bare å gå tilbake med prisen til elkjøp så får du mellomlegget tilbake. Det er dessverre ikke lenger 150% prisgaranti, den tok forbrukerombudet fra lefdal. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 4k for den skjermen? Haha, det må være dagens. Et raskt søk i prisguiden forhindrer slike tabber... 5627199[/snapback] Markedspris. Skjønner ikke helt det store, kunden var stor fornøyd med kjøpet helt til han så at den var billigere et annet sted. Og når får han mest sannsynlig mellomlegget tilbake. Snakk om service. Lenke til kommentar
coban Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hva skjedde da? Er litt spent? Fikk du mellomlegget tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå