Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klikket trådløst nettverk?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har en D-Link router og mottaker. (Som mange andre)

Mitt problem er desverre ulikt dere andres. Jeg har hatt samme problemene, men fikset det med å stille mottakeren ett annet sted :p Mitt problem er at når jeg for eksempel spiller et internett spill kan det komme et gigantisk lagg, som det tar mangfoldige sekunder før rettes opp igjen. Jeg er klar over at det finnes større problemer ute og går enn dette, men det går ikke ann å spille CS! :mad: Kan dere hjelpe meg?? :innocent: Takk på forhånd til mulige svar! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.utdallas.edu/ir/cats/network/wl...inxp/wzcfg.html

Slå av og disable wireless zero configuration.

5627137[/snapback]

Vel, jeg gjorde det i sted, men når jeg gjor det klikket internetten helt. :dontgetit:

Stod den ikke kunne få en IP fra routeren. Hvordan fikse dette?

5627437[/snapback]

Du får vel slå på og enable wzc igjen da. Ofte er det slik at når både wzc og orginal software prøver å etablere samtidig vil du få avbrudd.

Jeg anbefaler helst at du kun bruker den orginale software som fulgte med (og evt oppdaterer fra produsent).

Lenke til kommentar
http://www.utdallas.edu/ir/cats/network/wl...inxp/wzcfg.html

Slå av og disable wireless zero configuration.

5627137[/snapback]

Vel, jeg gjorde det i sted, men når jeg gjor det klikket internetten helt. :dontgetit:

Stod den ikke kunne få en IP fra routeren. Hvordan fikse dette?

5627437[/snapback]

Du får vel slå på og enable wzc igjen da. Ofte er det slik at når både wzc og orginal software prøver å etablere samtidig vil du få avbrudd.

Jeg anbefaler helst at du kun bruker den orginale software som fulgte med (og evt oppdaterer fra produsent).

5631016[/snapback]

Okey :) Takk for tipset i alle fall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...