Gå til innhold

TES: Nedtelling til Oblivion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis dere har hørt på det radio intervjuet med Pete så sier jo han at de ikke har satt en dato enda. Det eneste de har sagt er at det kommer tidlig 2006 og alle andre datoer er løgn.. Hvis det da skulle vært 24 mars de skulle gi det ut så ville vel det stått på siden demmers også?

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke om de utsetter det til April og vel så det... Virker ut som det ennå er en del bugs (spesielt med den "flakkende" skogen)..

5628679[/snapback]

Utsetter og utsetter. Bethesda har jo altid sagt tidlig 2006. Spørsmålet er: hvor lenge er tidlig 2006 ;)

Jeg mener at man ikke kan kalle det for tidlig 2006 etter april.

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke om de utsetter det til April og vel så det... Virker ut som det ennå er en del bugs (spesielt med den "flakkende" skogen)..

5628679[/snapback]

Utsetter og utsetter. Bethesda har jo altid sagt tidlig 2006. Spørsmålet er: hvor lenge er tidlig 2006 ;)

Jeg mener at man ikke kan kalle det for tidlig 2006 etter april.

5631050[/snapback]

Enig... de 3 første måndene er tidlig

Lenke til kommentar

Har mekket en skrivebordsbakgrunn som teller automatisk ned til Oblivion nå, og den ser ut til å fungere tilstrekkelig.

Selve flashfilen som teller ned er ikke mitt verk, den fant jeg via en annen tråd her på forumet, det er kun bakgrunnsbildet, og html-filen som binder det sammen til en bakgrunn som er mitt arbeid.

Hvis noen er interessert kan jeg laste den opp?

oblcountdown6wm.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...