SveinungB Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da jeg kjøpe min S260 i fjor høst fikk jeg med et "DUMMY" deksel på min DVD-brenner (se bilde), knappen på denne har nå falt av og det ser ikke videre bra ut. Da komplett har slått seg skikkelig vrang og mener jeg skal sende inn PC'en for å få skiftet dette klipse-på-dekselet, tenkte jeg skulle høre her først. Dekselet er veldig enkelt å ta av og montere igjen, men de ville absolutt være vanskelige hos Komplett. Er det noen der ute som har noen aning om hvor jeg kan skaffe et slikt deksel? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 prøv deg med den enkle tingen: "Hei jeg har en MSI S260 jeg kjøpte i Sverige da jeg bodde der i fjor... Er det mulig å få tak i noe slikt?" Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 uansett resultat:blir billigere å kjøpe ny brenner enn å sende inn pc'en. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Trodde virkelig at Komplett var mer "voksne" på support altså, fornuft er en fin ting.... Har jo den Komplett ekstra garantien også, ikke verdt noenting tydeligvis. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Nytt deksel mottatt i posten idag! Utholdenhet og masing funker med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå