themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Topic sier alt... Leter etter fin musikk, som har gitar/piano/munnspill(?)/andre rolige instrumenter.. og en kvinnelig vokal.. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Eva Cassidy og Norah Jones burde passe kriteriene bra. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Ser ut som jeg var litt dumdristig med de kriteriene... Vis dere får lastet ned "In my dreams" (Groove Coverage).. Dette er min type... vet godt at dette ikke er hva jeg sa i førstepost.. liker også det dere anbefalte. Men blir mer "in my dreams"... vis dere får hørt den.. Det er vel trommer, tror jeg hører en fløyte der.. og litt annet. --------------- Bad formulert.. men... jeg er ikke noe instrument kjenner. Få lastet ned Groove Coverage - in my dreams Den er rundt 6mb.. Edit: musikken jeg er på jakt etter vil jeg beskrive som "eventyrlig" Endret 18. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=34WTFXK...SN3SXYT7MVT3U06 Katie Melua, hun har jeg virkelig fått sansen for, ovenfor er en link til "I cryed for you" Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Vil si at Katie Melua passer beskrivelsen perfekt. Men hvis du klarer og leve uten en kvinnelig vokal, anbefaler jeg Kings of Convenience Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har du en sang å anbefale av Kings of Convenience ? Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har du en sang å anbefale av Kings of Convenience ? 5627126[/snapback] Hmm... Så mye å velge mellom Cayman Islands kanskje, eller Toxic Girl? Homesick og Summer on the West Hill er også nydelige Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hadde visst hørt dem, kjempefin musikk det der Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Likte faktisk det King greiene.. Men kan noen av dere få prøve å høre Groove Coverage-in my dreams.. Er noe i den duren jeg leter etter nå (In my dreams sangen).. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå har jeg hørt den! Men etter å ha hørt den KUN 1 gang syntes jeg den hørtes litt "enkel" ut Hva med The Corrs? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Skal laste ned noe fra Corrs nå... brb med reply om hvordan det er Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Lio - Rapture er en veldig behagelig sang (synes jeg da) Dog den eneste bra fra gruppa... Litt gammel men. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 The corrs: Breathless, den lasta jeg ned, utrolig nok var det en sang jeg har hørt før.. den er utrolig bra/fin... The Corrs ble nok mer i vinkel av det jeg lette etter nå ja. ------ Noen flere som orker å høre in my dreams.. så gi meg tips på flere sanger? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Lori Carson -> lyd. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har ikke hørt sangen du ville ha lignende greier av, men utifra resten av kriteriene dine bør du sjekke ut Blackmore's Night. Prøv f.eks. Wish You Were Here eller Diamonds and Rust. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Suzanne Vega Natalie Nordnes Edit: OK. Kanskje ikke helt treff når jeg fikk lest nedover. Endret 19. februar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå