darkness| Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har en Acer TravelMate 8103WLMi som fungerer veldig bra til både spill og surfing - men til min forskrekkelse oppdaget jeg nettopp at den har blitt veldig slitt på venstre side (hvor jeg hviler venstrehånden). Maskinen var ny i august, så den har vel blitt godt brukt - men likevel, dette hadde jeg egentlig ikke forventet. Jeg er vant til at jeg sliter ut tastatur (spacetasten blir blank og diverse bokstaver forsinner), noe som forsåvidt har skjedd nå også, men tastatur kan jo skiftes ut ganske enkelt. Spørsmålet mitt er som følger: Er det mulig for meg å etter hvert få skiftet ut "dekselet" rundt tastaturet og touchpaden? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan du prøve å få tatt et bilde av dette? Har hatt 2 laptoper de siste årene, samme "problemet" med begge to... jeg gir stort sett blaffen i det, da jeg tviler på at produsenten vil bytte til dekslene pga at jeg sliter dem ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Tviler på at produsenten vil påta seg noe anvar her, nei Men jeg ser for meg at det kommer til å bli ganske så stygt etter hvert. Jeg har planer om å ha denne maskinen en stund. Foreløpig ser det bare ut som et litt mørkere felt der hvor hånden min har hvilt. Kunne sikkert tatt et bilde, men jeg er så lat Lenke til kommentar
egiuel Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Selvsagt er det mulig å bytte ut dette dekselet. Det vil si bytte delen som heter "upper cover". Har ikke nøyaktig pris på denne delen, men regner med at arbeidet koster mer en selve prisen på "plastikken". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Aha, så det finnes til og med et ord for det. Hehe. Takk for hjelpen. Skal prøve å huske det til jeg eventuelt vurderer å få det skiftet. Kanskje jeg heller må kjøpe meg et stooort donaldklistermerke og klitsre over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå