MagE Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei, Jeg har en Sony Ericsson K300i med et Netcom familie (?) abenomang. Problemet mitt er bare at når jeg skal sende SMS'er får jeg en "Message barred."/"Meldingen er sperret." Feilbeskjed, jeg kan sende MMS og ringe, samt mota meldinger, men får ikke sendt de. Er det noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Sjekk hvilken sms tilgang som er valgt på telefonen. Høres ut som gprs er valgt og ikke gsm. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Det begynte og fungere i natt rundt 1tiden. Gjorde ingenting, det begynte bare og virke Men takk for svar Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Det samme skjedde med meg etter jeg hadde tuklet litt med telefonen. Ante ikke hva det var før jeg kom på at jeg hadde valgt smstilgang til "pakkesvitchet" istedenfor "linjesvitchet" som er default. Når jeg stilte tilbake, så funket det fint igjen Operatørnett: netcom telefon: se k800i Endret 27. september 2006 av Twinflower Lenke til kommentar
Missnate Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har det samme problemet! Men jeg har Sony Ericsson W595 og telenor (djuce control) abonnement! Jeg har sjekket de innstillingene som dere har sagt over, men det står sånn det skal være, men funker fortsatt ikke.. Jeg har også prøvd og skrudd på og av telefonen, men har heller ikke hjulpet.. Vet dere om noe anna det kan være? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du verden... Svare på en tråd som er 3 1/2 år gammel... Prøv å ring Telenor og hør, kan være at sentralen er nede Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det har skjedd med meg og i dag. Får ikke sendt noe som helst.. Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 JosseF: Fikk du fikset telefonen ? Hva var gale ?Jeg har samme problem med en W595 med telenor abb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå