umy Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 til deg som vil ha flere startsider i opera, ha alle sidene åpne samtidig, window->save window setup. og sørg for å åpne opera med saved window setup :smile: _________________ du er ikke full før gulvet reiser seg og klasker deg i panna! [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-09-19 23:44 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er nok litt enig med LasseAndreK, det kommer fler og fler useriøse brukere, mener at ikke søppel kategorien ikke burde være her! Men ellers er det topp å være her :smile: Mvh, Stian Sargent Fire (going to Oslo-Lan :smile:) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ikke misforstå meldingen min, det kan lett gjøres. Mente at HW.no er det som gjør hverdagen til en datafrelst perfekt (supert?) Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ville bare legge til at den nye prisguiden er kjempepen å se på pluss veldig nyttig som også den tidligere prisguiden var. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 HW.no er det nettstedet jeg tilbringer mesteparten av tia jeg er på nettet. Første jeg sjekker om morgen og det siste jeg sjekker før jeg legger meg om kvelden. Og som nevnt tidligere, http://forum.hardware.no/latestus.php lukkes aldri! _________________ Forumet beste side finner du her. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-23 22:36 ] Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Nimda skrev (2002-10-23 22:10):Ville bare legge til at den nye prisguiden er kjempepen å se på pluss veldig nyttig som også den tidligere prisguiden var. Takker, vi lanserte ny layout på en del av prisguide-sidene "i det stille" i går :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Den nye prisguiden ser meget bra ut. Bra jobb Amund. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Stilig effekter. Bra jobb :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå