thoering Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ville bare si at jeg er utrolig fornøyd med dette nettstedet, og besøker det mange ganger daglig. Et flott sted, prisguide, forum, bra tester, linker osv. Liker "billigst i dag" delen på fremsiden. Stå på! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja, er helt enig! Må si at jeg har merket at dere har pumpet ut mye bra i det siste ( det samme gjelder overklokking.no!) Stå på gutter! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 "billigst i dag", den kan jeg ikke se noenplass, men det er mulig at det bare er jeg som er sløv? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Helt enig med dere gutter (og jenter)! Hardware.no er en plass jeg er jevnlig innom, bra forum og masse nyttig info... Men savner litt flere linker til Tecnologi sider... Lenke til kommentar
thoering Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Blant alle reklamene, der den fra quad.no er, dukket det plutselig opp "billigst i dag"... Lenke til kommentar
M.H Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei! Må bare si meg enig med resten av gjengen, utrolig bra side. :smile: Stå på! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Helt enig.. Og har jo selvsagt hw.no som startside! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 helt enig! har hw.no som startside både her og på pcn min på skolen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hvem har ikke det !? :smile: Lenke til kommentar
Murty Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ikke enig i det hele tatt... hardware.no er ikke et bra nettsted. Det er SUPERT!!!.. Takker til HW Teamet for mange gode artikler Takk Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 22:45, skrev venomzorg:helt enig! har hw.no som startside både her og på pcn min på skolen Startside? PC-en står på hele tiden, og vinduet med http://forum.hardware.no/latestus.php lukkes aldri :smile: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 22:45, skrev Dr.X:Hvem har ikke det !? :smile:(siktet til folk som har hw.no som startside) Jeg har ikke det De vet ikke om min... hmm... lille hobby :smile: ser mest på film nå r jeg har venner på besøk :smile: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Takker for all rosen!! Hyggelig å høre at dere liker siden vår så bra. Føler vel at vi har kommet oss langt i løpet av det siste året. Vi kan love at det er mye spennende som kommer, og vi skal være like på hugget fremover også. PS: Fortell gjerne vennene deres om siden vår. Jo flere som bruker siden vår jo mer penger tjener vi, og jo mer innhold kan vi lage. MAO: Flere brukere = mer innhold = en bedre side :smile: [ endret av pgressum den 2002-09-19 06:40 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 The circle of life Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Trur HW.no er med på å utgjøre den "bitte lille" forskjellen fra perfekt til supert hos enkelte data frelste. Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 16:33, skrev LasseAndreK:Trur HW.no er med på å utgjøre den "bitte lille" forskjellen fra perfekt til supert hos enkelte data frelste. dvs en "nedgradering"? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Må bare si meg enig i alle de andre her, dere gjør en *******s bra jobb! I disse dager er det ikke mye som er gratis, men HW.no er et lyspunkt i hverdagen :smile: Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Må nok bare slenge meg på og si at HW.no er en utrolig god side. Hadde jeg kunne hatt flere startsider ville jeg vel også hatt overklokking.no og ocshoot.no i tillegg til hw.no, men man kan jo ikke få i både pose og sekk. Uansett HW.no er førstevalget for startside for meg, men en gang i tiden hadde jeg http://www.altavista.com, men etter at jeg skiftet til hw.no slet jeg i begynnelsen med "fantom" reflekser hver gang jeg startet explorer ("esc", "ctrl+tab", http://www.hardware.no.....f****, jeg har jo hardware.no som startside!). *bukker hodet og skraper* for en kjempefin side Keep up the gooooooooooooooooooood work boys (and gals)!!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 17:27, skrev Tresprit:Hadde jeg kunne hatt flere startsider ville jeg vel også hatt overklokking.no og ocshoot.no i tillegg til hw.no, men man kan jo ikke få i både pose og sekk. Jo - du får i både pose, sekk, tilhenger og badebasseng med Opera :razz: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Litt off topic, men litt teit å lage ny tråd: Quote: Den 2002-09-19 17:32, skrev borre: Quote: Tresprit: Noe om flere startsider + pose og sekk, ID:18 Jo - du får i både pose, sekk, tilhenger og badebasseng med Opera :razz: Hvordan får man mer enn en startside? funker ikke på navigation - set home page... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå