Per_512 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) hei Når jeg starter pc'en hører jeg en pipe lyd inni pc'en. det kommer en gang etter jeg har startet opp. det kommer vanligvis rett etter jeg har kommet inn på windows. lyden er der bare i et par minutter så forsvinner den. er det noen som vet hva det kan være, så vær vennlig å send en melding. hvordan kan jeg få stoppet pipe lyden? takker for alle svar. Endret 18. februar 2006 av Per_512 Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 er alle delene koblet til strømforsyningen? Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er sikkert bios, du kan skjekke hva de pipene betyr i hk-manualen. Men hvis du bare vil bli kvitt lyden kan du ta å nappe ut høytaleren i kabinettet. Den pleier å sitte i kabinettet, i forkant. Så følger du kabelen til hk`et så napper du den ut! PS: Dette er ikke høytalerene\headsettet ditt jeg mener, bare så du veit det. La med et bilde så du ser hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Per_512 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Alle delene er koblet til strømforsyningen. jeg har hatt pc'en i to måneder uten noe lyd, plutslig en dag hørte jeg den uten at jeg hadde rørt noe inni. det er ikke noen høytalere i pc'en. PS: jeg har bygget pc'en selv. Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 nå er jeg helt ute:S...... hva lager lyden da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå