Gå til innhold

"Reisetips", en tur til marmorslottet

HrSteen

Anbefalte innlegg

Marmorslottet ligger noen mil utenfor Mo i Rana og elva som renner er Glomåga.

Bildene er kanskje typiske "familiealbumbilder", og ikke teknisk gode, men jeg tar sjansen for å vise frem denne plassen litt. :)

Mange morsomme motiver her, jettegryter, fjellformasjoner og andre naturopplevelser.

Glomåga grever seg nedover:

post-25139-1140282183_thumb.jpg

post-25139-1140282193_thumb.jpg

post-25139-1140282201_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastiske former, Stoners. Spennende motiv, altstå. Har du isolert formene mer i noen bilder? Det hadde vært spennende å se.

Likte egentlig det bildet med fotografen best. Det setter settingen i en kontekst, noe som jeg ofte liker. En form for "meta-foto", hvis dere skjønner hva jeg mener. Det øverste trenger litt mer kontrast for å poppe skikkelig.

Lenke til kommentar

Stilig. Her ser man hva vann kan gjøre med stein gjennom tusener av år. Imponerende.

Jupp, det er tøft å få vannet til å se overnaturlig ut med lang lukkertid. Gleder meg til å få prøve dette selv når våren kommer.

Bilde 2 blir egentlig litt kjedelig i forhold til de to andre. To bilder med masse liv, og ett stillestående. Likevel er det ikke dårlig. Det siste falt mest i smak, kult å ha med en person der. Det viser også den mest spennende vinkelen på landskapet og steinene. Kult fargeskille der, det ser egentlig litt unaturlig ut.

Jeg syns de er godt over vanlige familiebilder, så disse bør du ikke gjemme bort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...