vifteovn Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Nå kan jeg ikke så mye om vokalister men jeg synes Till Lindeman i Rammstein er flink :wink: Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 1. Bono og The Edge, så klart. 2. Gene Simmons. 3. Paul Stanley De er de "eneste" jeg synes er best. Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 The edge sux som vokalist, Axl Rose var bra, Liam Galllagher har en spesiell stemme, Freddie Mercury var bee genial og fran healy i travis har en nice en da. ellers så ahr jo brett anderson og david bowie ikke så verst vokal :smile: Axl Rose Liam Galagher han i linkin park freddie fran Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Flavabone skrev (2002-09-19 01:21):Hørt "Dreamer" av Ozzy Ozbourne. Veldig fin sang... Er du syk? Det er den værste Ozzy sangen ever! synes regelrett synd på Ozzy som kan synke så lavt! Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave) Zack de la Rocha (Rage against the machine, spesiell men kul stemme) Ville Hermanni Valo (H.I.M) Chris Barnes (Canibal Corpse, GrOoOoOoOoOom stemme :smile: ) Peter Steele (Type O Negative) Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Alle dudene i Kizz Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Dennis Lyxzen (refused, international noise conspiracy) - feteste screamo vokalen ever.. Mike Patton (Faith no more, mr bungle, dillinger escape plan) - han kan seriøst synge alt bra. alt fra det roligste til det hardeste. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det er meg helt utrolig ka fok ilker av musikk og vokalister. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-18 22:54, skrev LeD:Orddeling er et viktig tema. (Var det noen som kalte meg en kverulant?) :smile: Men du mener særskriving, ikke orddeling. Jeg har pirkehatten på, forresten. :wink: Lenke til kommentar
non_nihil Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 "en liten ting til, dere som ikke har hørt Gåte, bør laste ned sangen Følgje! Den er bare vanvittig bra, lenge siden jeg har hørt en så bra stemme, og hun er norsk og bare 16 år! En kan ikke annet enn å spå Gåte en STOR fremtid..." <skryte> Heh.. spilte i band med Gunhild i Gåte på ungdomsskolen.. (juleball)</skryte> Skikkelig hyggelig jente. Ble allikevel overraska da gåte tok fullstendig av, men ønsker dem lykke til videre. Gøy. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
funkster Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hehe. Seal er en utrolig bra vokalist.. Ho Simone dama i det norske bandet jeg ikke husker navnet på er åsså utrolig bra.. Macy gray er rå.. det er liksom 3 på topp lista.. Alle dere som foreslår heavy vokalister ala bruce dick-inson og ronny james dio er fullstendig på jordet. Sissel kjørkjebø er fetere enn alle heavy-vokalistene nevnt her til sammen esse. for real. flamebait detta her.. hehe pass opp. dio & ozzy liksom hahaha! Dere er sjuke alle sammen :wink: Ja, åh, hva med ho svenske lille berta, Lisa ekdal ? og han der bullet me bullet me , norsk dude...? Ahh, det er folk som kan synge det... ozzy esse :smile: haha må bare flire en gang til.. love, Funkster Over&ut. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Sjangeruavhengig: * Tori Amos * Kari Rueslåtten (eks-3rdATM og -Storm) * Gunnhild Sundli (Gåte) * Nick Cave * Billy Corgan (en av de få nasale vokalister det er mulig å høre på) Metall: * Dave Vincent (Morbid Angel) * Abbath (Immortal) * Phil Anselmo (Pantera, Zyklon) * Aaron Stainthorpe (My Dying Bride) * Chris Barnes (eks-Cannibal Corpse, Six Feet Under) Hederlig omtale: Nagash - Covenant Walker - Carcass: Heartwork <whatchamakallhim> - Moonspell Ephemera James Hetfield (pre-Load) Garm(?) og Lill - Ulver: Bergtatt Den hvite karen i Cypress Hill Æsj og fysj: * Anastacia * Cher * Manu Chau-fyren * De fleste nu-metal-vokalister av nyere dato * _All_ vokal med ekkel vocoderbruk Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ville Velo - HIM / HER Joey Ramone (R.I.P) - Ramones Darren Hayes - ex. Savage Garden Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 1. Peter Gabriel 2. Niel Morse 3. Greg Lake 4. Phil Collins 5. Bruce Willis Lenke til kommentar
enry Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 1. Jussi Bjørling 2. Beniti Mussolini 3. Nils Arne Eggen 4. Edit Piaff 5. Lasse Kolstad 6. Paal Robbson Vel, - men en av de har ikke eget band, - gjett hvem. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 JAMES HETFIELD, hvorfor har ingen nevnt han??? ***** tullinger... ALICIA KEYS ALIYAH AC/DC VOKALISTENE HUSKER IKKE FLER SÅNN I FARTEN... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 vel,hmm, brandon boyd (incubus) stemmen er ganske bra Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 [*]Maynard James Keenan (Tool) [*]Brian Johnson (Ac/Dc) [*]James Hetfield (Metallica) [*]Eddie Vedder (Pearl Jam) [*]Matthew Bellamy (Muse) [*]Billy Corgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå