Eskil87 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Orddeling er et viktig tema. (Var det noen som kalte meg en kverulant?) :smile:LeD Du = Kverulant? pøh.. [ Denne Melding var redigert av: Eskil87 på 2002-09-18 22:58 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Med så mange useriøse svar, så burde vel Yummy komme og flytte hele posten tilo Feilmeldinger. Mitt stalltips er Pavarotti. Hører ikke på Opera, men han kan jo synge da. :wink: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Mark Knopfler Frank Sinatra Mariah Carey Bruce Springsteen Sting Phil Collins Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hakk i plata! [ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-09-18 23:04 ] Lenke til kommentar
LeD Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 22:56, skrev Eskil87:Du = Kverulant? pøh.. Jeg har nylig blitt kalt det ja. Det tar jeg selvsagt som en stor ære. Det var forresten litt morsomt å prøve å se for seg voksen musikk som elsket, for det var slik jeg umiddelbart tolket setningen. :smile: LeD Lenke til kommentar
toredenstore Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Eddie Vedder!!! Michael Stipes Bono Pavarotti (uten sammenligning med resten) Bob Marley Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 [off-topic] Det er jeg som er kverulant. [/off-topic] Lenke til kommentar
*muad'dib* Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Noen som har hørt Jeff Buckley!! Ikke mange som klarer å synge som han.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Litt off topïc muad dib fra dune filmen? Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Fan nu begynner jeg og en drøss med andre her å bli drit lei alle teite diskusjonene her. De har jo absolutt ingenting med data og hardware.no å gjøre! Kanskje vi ska starte en tråd med de 5 personene som har startet de teiteste diskusjonene her. Da stiller han som startet denne tråden sterkt! Tulling! Så nå kan vi si oss ferdig med beste gitarist, havy metal låt, vokalister osv... PLZ! I verste fall håper jeg at moderator utestenger personer som starter slike tullete diskusjoner! OK? Alle enige? [ Denne Melding var redigert av: andrees på 2002-09-18 23:51 ] Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei å hopp her nå, vi kan diskutere alt vi ønsker her på forumet selv om det ikke er data relatert. Det er derfor vi har kategorier vettu, og denne tråden som er postet i (lyd,lydkort,høytalere og musikk) diskuterer vi musikk i. Helt i henhold til reglemanget. Så har vi også offtopic der vi diskuterer veeeeeldig mye rart. Tilbake til topic: Ronnie James Dio bør nevnes :smile: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Skal man altså bli utestengt for å starte tråder om musikk under kategorien "lyd, lydkort, høyttalere, musikk" også nå!? Man trenger jo ikke lese emner man ikke synes noe om heller da! Hvis jeg skulle kommentert alt som irriterer meg på forumet, ville jeg hatt 1000 poster, minst! [alvorlig] Kanskje man skulle hatt en egen musikk-avdeling under off-topic også, der man kunne tatt opp emner som dette. Eventuelt sløyfet "musikk" i "lyd, lydkort, høyttalere, musikk". [/alvorlig] Lenke til kommentar
Cabneck Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 5 beste vokalister? vanskelig, men: 1. Matt Bellamy (Muse) 2. Thom Yorke (Radiohead) 3. Brian Molko (Placebo) 4. Kurt Cobain (Nirvana) 5. Gunnhild Eide Sundli (Gåte) kom på disse i en fart, har helt sikkert glemt noen, men de to første er jo selvskrevne i mine øyne/ører Lenke til kommentar
Cabneck Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 en liten ting til, dere som ikke har hørt Gåte, bør laste ned sangen Følgje! Den er bare vanvittig bra, lenge siden jeg har hørt en så bra stemme, og hun er norsk og bare 16 år! En kan ikke annet enn å spå Gåte en STOR fremtid... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 1. Bon Scott (AC/DC) 2. Brian Johnson (AC/DC) 3. Bruce Springsteen 4. Axl Rose 5. Dio Bon Scott er overlegen på lista. Ingen andre kommer opp mot den mannen. I tillegg en karisma og personlighet som overgår alt annet. En helt fantastisk Rock 'N' Roll stemme vi dessverre ikke får høre live igjen Rock In Peace Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 00:36, skrev Cabneck:... bør laste ned sangen Følgje!... Og vips, så ble tråden stengt.. Hvis den er så bra som du sier, så får jeg vel heller gjøre det da, selv om jeg er skeptisk. :smile: Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 1. Bruce Dickinson (Iron Maiden) 2. Tarja Turunen (Nightwish) 3. Ian Gillian (Deep Purple) 4. Sharon den Adel (Within Temptation) 5. Robert Plant (Led Zeppelin) 6. Meat Loaf (la til viktig informasjon for newbies i parentesene :razz: ) [ Denne Melding var redigert av: mad_arab på 2002-09-19 01:04 ] Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 22:33, skrev Anders Leipsland:Hvordan definerer dere "beste vokalist" når dere putter Ozzy Osbourne på lista? Stemmen hans er jo tynn og spinkel. Mannen eier jo rett og slett ingen sangstemmeKunne satt Ozzy på lista over dårligste vokalister jeg... Hørt "Dreamer" av Ozzy Ozbourne. Veldig fin sang... Ellers, Celine Dion, Shakira, Shania Twain, Carole King og Aaliyah. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 00:36, skrev Cabneck:en liten ting til, dere som ikke har hørt Gåte, bør laste ned sangen Følgje!Den er bare vanvittig bra, lenge siden jeg har hørt en så bra stemme, og hun er norsk og bare 16 år!En kan ikke annet enn å spå Gåte en STOR fremtid... L O L ikke med det navnet der!!! gÅTE (????)lol Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Anyways... 1-Alicia Keys 2-Han african american som heter amstrong eller noe som synger WHAT A WONDERFULL WORLD. 3-Pavarotti 4-Celine dion 5-Seal Disse mener eg synger finest men det betyr ikke at eg liker musikk typen bortsett fra alicia keys :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå