Gå til innhold

5 beste vokalister i verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-18 22:56, skrev Eskil87:


Du = Kverulant? pøh..
:grin:


 

Jeg har nylig blitt kalt det ja. Det tar jeg selvsagt som en stor ære.

 

Det var forresten litt morsomt å prøve å se for seg voksen musikk som elsket, for det var slik jeg umiddelbart tolket setningen. :smile:

 

LeD

Lenke til kommentar

Fan nu begynner jeg og en drøss med andre her å bli drit lei alle teite diskusjonene her. De har jo absolutt ingenting med data og hardware.no å gjøre!

 

Kanskje vi ska starte en tråd med de 5 personene som har startet de teiteste diskusjonene her. Da stiller han som startet denne tråden sterkt! Tulling!

 

Så nå kan vi si oss ferdig med beste gitarist, havy metal låt, vokalister osv... PLZ!

 

I verste fall håper jeg at moderator utestenger personer som starter slike tullete diskusjoner!

 

OK? Alle enige?

 

[ Denne Melding var redigert av: andrees på 2002-09-18 23:51 ]

Lenke til kommentar

Hei å hopp her nå, vi kan diskutere alt vi ønsker her på forumet selv om det ikke er data relatert.

 

Det er derfor vi har kategorier vettu, og denne tråden som er postet i (lyd,lydkort,høytalere og musikk) diskuterer vi musikk i. Helt i henhold til reglemanget.

 

Så har vi også offtopic der vi diskuterer veeeeeldig mye rart.

 

Tilbake til topic:

 

Ronnie James Dio bør nevnes :smile:

Lenke til kommentar

Skal man altså bli utestengt for å starte tråder om musikk under kategorien "lyd, lydkort, høyttalere, musikk" også nå!?

 

Man trenger jo ikke lese emner man ikke synes noe om heller da! Hvis jeg skulle kommentert alt som irriterer meg på forumet, ville jeg hatt 1000 poster, minst!

 

[alvorlig]

Kanskje man skulle hatt en egen musikk-avdeling under off-topic også, der man kunne tatt opp emner som dette. Eventuelt sløyfet "musikk" i "lyd, lydkort, høyttalere, musikk".

[/alvorlig]

Lenke til kommentar

1. Bon Scott (AC/DC)

2. Brian Johnson (AC/DC)

3. Bruce Springsteen

4. Axl Rose

5. Dio

 

Bon Scott er overlegen på lista. Ingen andre kommer opp mot den mannen. I tillegg en karisma og personlighet som overgår alt annet. En helt fantastisk Rock 'N' Roll stemme vi dessverre ikke får høre live igjen :cry:

 

Rock In Peace

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 22:33, skrev Anders Leipsland:

Hvordan definerer dere "beste vokalist" når dere putter Ozzy Osbourne på lista? Stemmen hans er jo tynn og spinkel. Mannen eier jo rett og slett ingen sangstemme


Kunne satt Ozzy på lista over dårligste vokalister jeg...


 

Hørt "Dreamer" av Ozzy Ozbourne. Veldig fin sang...

 

Ellers, Celine Dion, Shakira, Shania Twain, Carole King og Aaliyah.

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-09-19 00:36, skrev Cabneck:

en liten ting til, dere som ikke har hørt Gåte, bør laste ned sangen Følgje!

Den er bare vanvittig bra, lenge siden jeg har hørt en så bra stemme, og hun er norsk og bare 16 år!

En kan ikke annet enn å spå Gåte en STOR fremtid...


L O L ikke med det navnet der!!! gÅTE (????)lol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...