mr messenger Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei. Jeg har to bilder i Photoshop jeg redigerer.. Jeg lurer på dette: - Hvordan fjerner man stroke (rammen rundt bildet) til en annen farge ( jeg vet dette) men først fjerne den forrige fargen slik at de ikke kommer oppå hverandre. Sistnevnte klarer jeg ikke å finne ut av... Jeg er inne i Blending Options og slår av Stroke. Den fargen jeg slår av der er den jeg skal ha.. Det er Gul som kommer oppå den rød rammen.. Jeg skal ikke ha rød ramme men kun gul ramme. Det kommer liksom: Den rød som er rammen jeg skal fjerne som er rundt bilde og den gule jeg skal ha kommer oppå den rød rammen. Jeg får ikke fjernet den rød. Hvordan fjerner jeg den rød rammen? Jeg skal ha gul ramme rundt to bilder som det nå er røde rammer rundt. Takk for svar Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Prøv å bruk magic tool. Hold inn Shift for å selecte mere en den første selectionen, og trykk Alt (tror jeg) hvis det blir selecta for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå