gEnEsis_AiX Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tenkte jeg skulle gjøre en lite mod av musa mi ( ) og få den "lakkert" i metal-alu look eller i en eller annen form for gummi belegg. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en gummi eller latex lignende spray eller tynn fiber? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjøp glassfiber på biltema. Glassfibermus.... Jeg har tenkt på å lage det, og ellers er det jo obligatorisk og bytte led om du skal modde musen. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 har du noen tanker ang dette? bytte led? trådløs mus detta herre... får se, har også et Di Novo som jeg har lyst til å fikse litt på... må finne på noe morro der også Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det har ingenting å si om det er trådløs mus eller ikke trådløs om du skal bytte led. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er jo ikke led på alle mus`er da.. Kan jo tilogmed være en kulemus det er snakk om her, men så ille er det kanskje ikke.. Men hvis det er led`s på musa vill jeg nok ha byttet de.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det har ingenting å si om det er trådløs mus eller ikke trådløs om du skal bytte led. 5627069[/snapback] Vel, hvis led'n som du bytter ut med trekker mye mere strøm blir batteritiden kortere da... Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 dette er ei Wireless Notebook Laser Mouse 6000 som jeg tenkte jeg skulle leke litt med. har også ei helt lik mus bare med optisk (ikke laser) som jeg kan prøve med/bruke som reservedeler... vil gjøre noe som gjør den litt spesiell, dvs ny farge (metal eller gummi look-alike) og få den til å se litt kulere ut... non ideer? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 KARBON! Men det blir vel litt dyrt? Og som jeg har sagt før, glassfiber. Det er billig og for så vidt lett å bruke. Det kan du få til å se ut som metall. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) biltema og claes olson har slikt? hadde vært utrolig kult å lagt noe av karbon! siden jeg har en mus som er identisk med den andre, fristet det å lage en støpeform, som jeg igjen lagde noe metal ut av. men er ingen metalurgiker, så det blir vel litt over min skala... Endret 19. februar 2006 av gEnEsis_AiX Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror nok ikke clas ohlson eller biltema har karbon, men biltema har glassfiber. Jeg skal kanskje lage en mus i glassfiber Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 kan huske da jeg var liten, lagde pappa og morfar en båt i glassfiber. Hadde vært stilig å lagd en form og brukt samme teknikken til å lage de forskjellige delene av musa... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Alle metalldeler i glassfiber? Ja det er jo lov å prøve Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Neeh.. båten var i glassfiber (14foter) så, viss jeg hadde klart å lage en form for form, så kunne jeg støpt de nye delene Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ikke båten, men du sier lage alle delene i glassfiber.... O Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ååå, misforso jeg... det er ikke en metaldel i musa mi, tror jeg... men litt etterhvert så skal vi se litt mer nøye på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå