Gå til innhold

Hva i huleste, takke Gud for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud sug..... uansett reklame :!:

5626387[/snapback]

Gud være med deg ;)

Stå imot, de (kristne etc) prøver seg hele tiden. Det er vel få ting som har forvoldt mer elendighet opp gjennom årene enn religion. Bare se hvordan det har gått med muslimene...

5626869[/snapback]

Gi begrunnelse for hvorfor de kristne prøver seg hele tiden da. Det står i bibelen noe om "gå ut og fortell om meg" sa Jesus. Ja, det utfyller vi ganske godt synes jeg =)

Hjelp! PCutsyr prøver å tvangskristne landet! :!:

Hadde nesten passa i humor-kategorien dette...

5630536[/snapback]

Tvangskristne landet for å skrive det der? Javel, rar oppfatning. Men vi har alle ulike meninger...

Hva i svarte! Jeg hadde blitt irritert om jeg så at noen prøvde å slenge relgiøs propaganda etter meg, sendt mail tilbake og spurt hva i huleste de prøver i presse på meg.

Hva blir det neste? At de legger ved et eksemplar av Jehovas vitne-bladet Vakttårnet?

5630723[/snapback]

Slenge religiøs propaganda etter deg? Du burde kanskje tenke litt på at det er andre mennesker rundt deg på dette forumet og som moderator så burde du kanskje[/k] tenke gjennom et par ganger hva du skriver. Så på deg og alle de andre moderatorene som forbilde før...(Om du, som du sikkert gjør, vil kommentere meg med dette så send PM)

Men seriøst. Den lappen kunne de jo risikert å sende til en troende muslim. Kanskje ment som en spøk men de de burde latt være å komme med religiøse hentydninger.

5630869[/snapback]

Hva ville vært galt om den lappen kom til en troende muslim? Han dør vel ikke av å få en liten setning om at en person ønsker deg godt?

Muslimer tror på Allah, Allah = Gud.

Altså kunne vel de skrevet en likeledes melding?

Jeg sier bare en ting: Det er ikke rart det er krig i verden :)

5665431[/snapback]

Hvorfor er det ikke rart det er krig i verden? Fordi en person ønsker deg alt godt?

LATTIS! :lol:

Edit: Et par leif

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Da hadde det vel hvert en del reaksjoner ville jeg tro. Hvis de da ikke fulgte opp med "buddha ønsker deg alt vel" og "Beelzebub ønsker det og din familie alt ondt" :p

5631106[/snapback]

Nå var Buddha en person og ikke en Gud da...

Hei alle sammen!

Dette er en kommentar kunden selv ha lagt inn i kommentarfeltet ved bestilling, som en kommentar til oss. Bestillingen er fra flere år tilbake. Kommentaren som kunden legger inn blir gjengitt på fakturaen.

Kunden har trolig i dette tilfellet sett gjennom noen gamle papirer og glemt at han selv har kommentert sin bestilling med denne teksten.

Håper dette ga en oppklaring.

mvh

pcutstyr.no

5634402[/snapback]

Så ufattelig bra! :lol:

Endret av DE1
Lenke til kommentar

Dag :)

Du må se beyond. Omtrent halvparten av dine kommentarer hadde du misforstått.

Ellers, fra selger eller ei. Det å si Gud velsigne deg vil jeg si er fisket opp fra gammel kultur, ikke så vanlig lengre, men er latterlig å bli oppskakket av det. Den dybe meningen bak det, er vel bare at en ønsker hverandre alt godt. :)

Jeg vil be for dere. ^^

Lenke til kommentar

Ikke som et forsøk på å skape en religions/politikk debatt - faktisk ingen debatt i det hele tatt:

Jeg vil gjerne kommentere Simen1's teorier om at 99% av ungdom får samme religion som foreldrene har. Statistikk viser at dette er feil, og viser også at antallet religiøse i landet synker.

17.02.06: En fersk undersøkelse offentliggjort i A-magasinet viser at litt over én av fire tror på Gud. Sammenlignet med undersøkelser gjort i 1986 og i 1992 har gudstroen falt dramatisk i løpet av de siste to tiårene.

(...)

Brun-Pedersen mener at A-magasinets tall bekrefter det andre undersøkelser også har berettet om. Gudstroen er på vikende front i det norske samfunnet. Det har liberale teologer lenge vært klar over.

se også: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1226265.ece

Forøvrig, ungdommen blir også mindre kristne av seg: "Over 17 prosent av alle 15-åringer i Norge valgte i 2005 Borgerlig konfirmasjon."

Statistisk sett har antallet Borgerlige konfirmanter brukt å øke med rundt 1-2% hvert år de siste 10 årene. Dette er jo selvsagt et representativt tall, mange steder (som f.eks. på Sunnmøre i Møre og Romsdal) har tallet alltid vært lavt, med under 10% borgerlige konfirmanter de siste årene.

Har dessverre ikke noen tall for hvor mange som velger å ikke konfirmere seg.

---

Det var dagens tall til opplysning - god natt :w00t:

Lenke til kommentar
Dag :)

Du må se beyond. Omtrent halvparten av dine kommentarer hadde du misforstått.

Hvorfor har jeg missforstått mine egne komentarer? :dontgetit:

5666908[/snapback]

Det du hadde missforstått var bl.a. min kommentar om "tvangskristning" som var ment som en spøk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...