Gå til innhold

Hva i huleste, takke Gud for meg?

Anbefalte innlegg

Poenget mitt var litt at du virker partisk. Jeg tror ikke du hadde reagert på samme måten om det sto "Måtte allah være med deg".

5631075[/snapback]

Da hadde det vel hvert en del reaksjoner ville jeg tro. Hvis de da ikke fulgte opp med "buddha ønsker deg alt vel" og "Beelzebub ønsker det og din familie alt ondt" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok en fornuftig herremann Simen1, og ja jeg er partisk. Jeg hadde nok sett på teksten som humørfylt om det hadde vært Allah også, men jeger kanskje ikke så "redd" for propaganda. Det blir litt off topic å spekulere på hvor folk får sin tro fra, men det er selvfølgelig en sammenheng mellom barn og foreldre. Jeg hadde trolig heller ikke tilhørt en menighet om ikke venner av meg gjorde det samme. Man må jo kjenne til et fenomen for å kunne tro på det, slik er det vel med alt. Ha en toppers søndag!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Dette er en kommentar kunden selv ha lagt inn i kommentarfeltet ved bestilling, som en kommentar til oss. Bestillingen er fra flere år tilbake. Kommentaren som kunden legger inn blir gjengitt på fakturaen.

Kunden har trolig i dette tilfellet sett gjennom noen gamle papirer og glemt at han selv har kommentert sin bestilling med denne teksten.

Håper dette ga en oppklaring.

mvh

pcutstyr.no

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Dette er en kommentar kunden selv ha lagt inn i kommentarfeltet ved bestilling, som en kommentar til oss. Bestillingen er fra flere år tilbake. Kommentaren som kunden legger inn blir gjengitt på fakturaen.

Kunden har trolig i dette tilfellet sett gjennom noen gamle papirer og glemt at han selv har kommentert sin bestilling med denne teksten.

mvh

pcutstyr.no

5634402[/snapback]

Ja det ga vell bra forklaring det, ellers så hadde mange sendt varene deres tilbake hadde slike komentarer kommet med i papiret.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

mvh

pcutstyr.no

5634402[/snapback]

Hehe, så det var noe han appsolutt måtte ha og kun Pcutstyr.no hadde. :p

Lenke til kommentar
Gikk igjennom gamle papirer, deriblant kviteringer og slikt for kjøpt PC utstyr.

På en lapp fra PCutstyr.no, en reklamasjonsrapport og en plukkliste, står det dette nederst på listen:

5626296[/snapback]

Er ikke det der bare kommentarfeltet til PCutstyr.no da? (Der kjøperen legger inn f.eks referansenummer ved bestilling, f.eks)

Har selv lagt inn tekst der før, og det dukker opp på kvitteringen hos meg hvertfall.

edit:

Så nå at pcutstyr har svart.

Endret av hyp3z
Lenke til kommentar

Kremt. "Sett på makan, sette en super butikk som pcutstyr.no i dårlig lys på grunn av en tabbe han selv har gjort"

skjønner ikke helt hvor du vil henne, kan ikke se at Co2 har satt pcutstyr i et dårlig lys med den kviteringen, ser heller at det er andre brukere her som har satt en butikk i dårlig lys med sine kommentarer som "skal aldri kjøpe utstyr hos dem" eller "hadde det vært meg hadde jeg sendt varen tilbake".

Jeg syntes det bare var litt morsomt men en slik kvitering jeg ;)

Frankie

Lenke til kommentar

Jeg ler og griner på en gang;

*Ler av kviteringen og den bomerten trådstarter gjorde

*Griner av intolerante, patetiske personer her inne som bruker enhver anledning til å rakke ned på Gud, relgion og mennesker med relgiøs overbevisning (hvorfor bruker dere tid på det? Jeg bruker ikke tid på ting jeg ikke liker) kommentarer som "Gud sucke" og "jeg skal aldri handle der mer" er tegn på mennesker med liten toleranse og sosial intiligens ovenfor mennersker med annet syn enn dem selv. Sjerp dere, jeg oppfører meg ikke slik ovenfor dere, selv om jeg er i mot deres syn på verden og livet (hva nå enn det skulle være)

Endret av eldavid
Lenke til kommentar

*Griner av intolerante, patetiske personer her inne som bruker enhver anledning til å rakke ned på Gud, relgion og mennesker med relgiøs overbevisning (hvorfor bruker dere tid på det? Jeg bruker ikke tid på ting jeg ikke liker) kommentarer som "Gud sucke" og "jeg skal aldri handle der mer" er tegn på mennesker med liten toleranse og sosial intiligens ovenfor mennersker med annet syn enn dem selv. Sjerp dere, jeg oppfører meg ikke slik ovenfor dere, selv om jeg er i mot deres syn på verden og livet (hva nå enn det skulle være)

5663269[/snapback]

Så enig, så enig :yes:

Lenke til kommentar

5663269[/snapback]

Og- må bare føye til: er det rart muslimene sliter og danske og norske flagg brennes? Og til deg Simen1 - ble litt skuffet over deg - du har jo tross alt hatt mange fornuftige og relevante poster de siste årene....

Ha en riktig god helg alle sammen - ikke la religion styre dere negativt på noen måte :)

hilsen en som blir ille til mote når religiøse fanatister (evt ikke-religiøse fanatister) får styre med sin grenseløse intoleranse.

mvh torfinn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...