Junox Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg har bestilt ADSL fra Stjelenor, og en vennlig (!) dame på kundeservice sa at det ville ta 7-10 virkedager for å motta pakken med modemet++ Men det sier de jo til alle. Om noen kunne nevne hvor lenge de har måtte ventet, kan vi lage et gjennomsnitt. Det juletilbudet har vært attraktivt for mange, så de må jo ha litt prob med å sende ut... Juno Lenke til kommentar
Partikkel Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 De sa 2 uker, men det ble til 2 måneder. Lenke til kommentar
Junox Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 kjekt å vite...så trenger jeg ikke å ha så store forhåpninger denne uka... det hjelper vel kanskje å klage litt :smile: Lenke til kommentar
axi0n Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Fra nextgentel fikk jeg det 2 dager etterpå =) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg fikk pakken med hardwaren 2 virkedager etter bestilling Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det er ingenting.. Jeg bestillte Chello + fra UPC, fikk beskjed om at jeg kunne hente Gjør det selv pakke, og gjorde det.. Men når jeg kom hjem var det ingen ting som virket, ringte support og fikk beskjed om at det var gjort en feil, og at jeg ikke kunne få Chello+. Leverte tilbake kabelmodemet (forøvrig shitlangt å gå), og fikk idag regning på 1636,- for tre måneder med Chello+ enda min adresse ikke har mulighet til å få den tjenesten levert... Bra kontroll UPC!!! Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 for meg tokk det nøyatig 2uker de sa noen få dager men de komm md en dårlig unskyldning da vi ringte inn de manglett modemer yahh right vi fikk brev om at det hadde kommmet til postkontoret ¨ men nei da det skulle ta 2 dager till det dette var etter at jeg hadde ventet i 1 månede og 3ukkker tilsammen ble det 2måneder og en uke 3-4 uker trokke det du Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hvis du sjekket at du kan få ADSL, fra Telenor, bedre kjent som Stjelenor, Telehor, Stjelehor Så bestill da ADSL eller SDSL fra Bluecom Det er bedre Have Fun PS: Selv om at Bredbåndsfabrikken ruler sinssvakt [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2001-12-06 22:31 ] Lenke til kommentar
Junox Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 jeg sjekket med kundeservice om bestillingen min var blitt behandlet. da sa de at den hadde falt ut, og jeg må atter en gang vente 2 uker....... fint at de har så bra behandlingsystem for bestillinger. Lenke til kommentar
Junox Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Hehe... Treigenor :smile:) Lenke til kommentar
OsteSmak Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Tok meg ca. 1 uke å få adsl modemet osv fra telenor. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Kom etter 5 dager. Montør kom etter 13 dager. Plutselig var jeg på nett og klarer 320-330kbps på min Telenor ADSL 384kbps linje. Holder fint det, men liker ikke at dem kjører på halv duplex + async. Skulle gjerne hatt SDSL :smile: -- Knut Lenke til kommentar
nybygger Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Bestilte for 15 dagers sien. Da andre som hadde bestillt etter meg allerede hadde fått modempakken begynte jeg å ane uråd. Ringte kunderservice , fikk beskjed om at de hadde satt feil status på ordren , de skulle rette den. Spurte så om ventetid. Svar 14. dager. Jeg: Men dere inrømmer jo at dere har gjort en feil, hvorfor må jeg vente i nye 14 dager ? Svar: Jo på grunn av filoverføringen !!!!! Jeg : Hva mener du med filoverføringen , hvilken filoverførin ? Svar : Det tar uansett 14 dager !!! Kompetanse + service = Telenor ?!!!! Lenke til kommentar
Junox Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Nå er jeg endelig online. Eneste var at jeg hadde så mye annet å gjøre når jeg fikk pakken at jeg ikke koblet meg opp før et par dager etter, men det er da det samme. Har til nå belastet linjen (384) fullt, men flaskehalser plager meg!!! Noen nedlastinger går rundt 2 kb/s. Det er tragisk når selve filen er på 600mb. Tar jo flere døgn. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 har venta på mitt modem fra telehorene i snart 4 uker...!!! faen åsså... må ha nett før jul. de sa det skulle ta 1 - 2 uker jo... hadde jeg flaks så kom det innen uka... fuck fuck fuck! sitter i nettverk hjemme og satt opp servere og ALT men kommer det noe nett... neeeiiiiii da.. Lenke til kommentar
Junox Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 veit....de sender modemet, men kobler deg ikke opp før en evighet etterpå. Jeg måtte vente 1 hel uke!! Alle avdelingene i treigenor er jo separate, og de samarbeider jo ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 LoL!!!!!! :sad: En jeg kjenner kan få ADSL og han bor 20m fra meg, men jeg kan FAEn ikke få. Jeg kan få SDSL, men det krever en lommebok som er feit. TELEHOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Junox Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Det beste rådet jeg har fått hittil er å bruke blucom om man kan få adsl fra telenor. De er både billigere og de kan koble deg opp med sdsl! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Jeg fikk pakken etter 2 arbeidsdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå