Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ventetid Stjelenor Adsl?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt ADSL fra Stjelenor, og en vennlig (!) dame på kundeservice sa at det ville ta 7-10 virkedager for å motta pakken med modemet++

Men det sier de jo til alle.

Om noen kunne nevne hvor lenge de har måtte ventet, kan vi lage et gjennomsnitt.

Det juletilbudet har vært attraktivt for mange, så de må jo ha litt prob med å sende ut...

Juno

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingenting..

Jeg bestillte Chello + fra UPC, fikk beskjed om at jeg kunne hente Gjør det selv pakke, og gjorde det..

Men når jeg kom hjem var det ingen ting som virket, ringte support og fikk beskjed om at det var gjort en feil, og at jeg ikke kunne få Chello+.

Leverte tilbake kabelmodemet (forøvrig shitlangt å gå), og fikk idag regning på 1636,- for tre måneder med Chello+ enda min adresse ikke har mulighet til å få den tjenesten levert...

Bra kontroll UPC!!!

Lenke til kommentar

for meg tokk det nøyatig 2uker

de sa noen få dager men de komm md en dårlig unskyldning da vi ringte inn de manglett modemer yahh right

vi fikk brev om at det hadde kommmet til postkontoret ¨

men nei da det skulle ta 2 dager till det

dette var etter at jeg hadde ventet i 1 månede

og 3ukkker tilsammen ble det 2måneder og en uke

3-4 uker trokke det du

Lenke til kommentar

Hvis du sjekket at du kan få ADSL, fra Telenor, bedre kjent som Stjelenor, Telehor, Stjelehor

Så bestill da ADSL eller SDSL fra Bluecom

Det er bedre

Have Fun

PS: Selv om at Bredbåndsfabrikken ruler sinssvakt

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2001-12-06 22:31 ]

Lenke til kommentar

Bestilte for 15 dagers sien. Da andre som hadde bestillt etter meg allerede hadde fått modempakken begynte jeg å ane uråd. Ringte kunderservice , fikk beskjed om at de hadde satt feil status på ordren , de skulle rette den. Spurte så om ventetid. Svar 14. dager. Jeg: Men dere inrømmer jo at dere har gjort en feil, hvorfor må jeg vente i nye 14 dager ? Svar: Jo på grunn av filoverføringen !!!!! Jeg : Hva mener du med filoverføringen , hvilken filoverførin ? Svar : Det tar uansett 14 dager !!!

Kompetanse + service = Telenor ?!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er jeg endelig online. Eneste var at jeg hadde så mye annet å gjøre når jeg fikk pakken at jeg ikke koblet meg opp før et par dager etter, men det er da det samme.

Har til nå belastet linjen (384) fullt, men flaskehalser plager meg!!!

Noen nedlastinger går rundt 2 kb/s. Det er tragisk når selve filen er på 600mb. Tar jo flere døgn.

Lenke til kommentar

har venta på mitt modem fra telehorene i snart 4 uker...!!! faen åsså... må ha nett før jul. de sa det skulle ta 1 - 2 uker jo... hadde jeg flaks så kom det innen uka... fuck fuck fuck! sitter i nettverk hjemme og satt opp servere og ALT men kommer det noe nett... neeeiiiiii da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...