eivindlt Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei! Skal nå bygge om rommet mitt med "kontor" og greier, og tenker, i den forbindelse, å ta litt tak når det gjelder PCen. Den støyer fælt, og jeg tenker derfor å kjøpe Zalman Reserator 1 Plus til pcen. Da eliminerer jeg støyen fra CPU og Grafikkkort (og muligens Northbridge), men trenger jeg da kabinettvifter i det hele tatt? Hadde vært digg med en PC der bare PSU-viften går, tenk så stille (har SilenX-PSU) Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Du kan vel klare deg uten, men for harddiskene sin del så ville jeg hatt et par stillegående vifter der. Du finner mange vifter som er nesten lydløse i forhold til harddiskene! Lenke til kommentar
eivindlt Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Du kan vel klare deg uten, men for harddiskene sin del så ville jeg hatt et par stillegående vifter der. Du finner mange vifter som er nesten lydløse i forhold til harddiskene! 5626413[/snapback] OK.. Men Reserator 1 er vel et godt kjøp? Eller er det andre produkter som er like bra eller bedre? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 RAM'en trenger jo luft rundt seg får bli kjølig, men du kan jo vannkjøle den med denne. HDD'en(e) kan også vannkjøles med denne. Zalman Reserator 1 Plus eller Waterchill (Intel)/Waterchill (AMD) (dette er trippelradiatorer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå