H4ngm4N Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Da vil jeg gifte meg med han tr00e karen i Ulver, Kris het/heter han vel, han virker faen meg kjekk "Vi er odins sønner og ser på det som vår plikt til å tilbake det som engang var vårt" -Kris, karen er/var så hedning at man kan få vondt av mindre. 6072001[/snapback] "Det Sorte Alvor"? Ihsahn er søt der. Hellhammer også... Og ikke minst han som står utafor en konsert med Pantera sjorte og sier de spiller "Deff Mettle!" De fleste der er ganske søte der igrunn. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det Sorte Alvor ja, fantastisk søt dokumentar. Men er han karen seriøs når han sier at Pantera spillte death metal? Sist jeg sjekket spilte de ikke det Edit: Jeg tror stikkordet er fleinsopp. Endret 9. mai 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Er nok Kristoffer Rygg du snakker om AMD-Gnom? Trickster G, Garm ++ Edit: Har faktisk sagt at jeg skal gifte meg med han selv. Seriøst Endret 9. mai 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Så untr00 at jeg ikke bryr meg. Det var en spøk (hvis du ikke skjønte det? ) Er nok ikke særlig tr00 selv. 6071956[/snapback] Eg tog han. I motsetning til en annen viss bruker som noen ganger suller her? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er faktisk ganske så sikker på at det er Kris fra Ulver som stiller i akkurat det intervjuet, men er dog ikke helt sikker. Edit: Så nå på dokumentaren, og under intervjuet med han karen fra Ulver dukker: ""Kris" Fra Ulver" opp på skjermen, så er rimelig sikker på at det er Kris som sa dette, og denne mannen eier totalt. Endret 10. mai 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Marriage-albumet er også herlig! Vanvittig omveltning fra Nattens Madrigal. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ulver er så fett. Noen spesiellt med lyden på de første albummene, før elektronikaen, selvom jeg liker det også. Skaffet meg en demo av de for noen mnd siden. Mekket av Garm, men gått gjennom noen folk da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Demo med nytt materiale, eller? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Demo med nytt materiale, eller? 6086152[/snapback] Nei, er gammelt materiale. Har ikke fått noe særlig anledning til å høre så mye på den, har ikke kassettspiller, men det er sanger fra Bergtatt hvertfall. Endret 12. mai 2006 av stakan Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ohh, høres knall ut, jeg vil ha Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ulver er et av verdens beste band utelukkende pga de siste 30 sekundene av Lost in Moments. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jaja Cun, liten bump fra din side? Men siden vi er først igang kan jeg fortelle at jeg har gått ifra til å kun like det tidligere til å like absolutt alt av Ulver. Ulver = Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ikke hørt noe av Ulver jeg, men etter kommentarene her og dømme ser det ut som jeg må få hørt litt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ulver er sammen med Darkthrone og Seigmen innenfor eliten av norsk musikk efter min mening. Orgasmisk.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ulver er utrolig bra. Jeg er en av de som holder meg til de første tre fulllengderne og mener disse er noe av det bedre som er laget noen gang. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ulver er eliten av norsk musikk. Orgasmisk.... 6890770[/snapback] Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kan faktisk være enig med deg med tanke på at de har gått over flere sjangre. Så Ulver on zie top, og Seigmen og Darkthrone rett etter. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Bra vi er enige om førsteplassen i det minste, er sterkt uenig i de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå