Arne_F Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har klart å sprenge høyttalerene på mitt Logitech X-530 anlegg. Siden jeg ikke har noen andre høyttalere for øyeblikket, må jeg bruke disse. Det jeg da lurer på er; vil dette føre til skade på lydkortet mitt? Mvh. Rune F. Endret 18. februar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Absolutt ikke. Du er trygg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for hjelpen! Rune Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Litt talentløst å sprenge høyttalerene da Endret 24. februar 2006 av Lefse Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei! Jeg har klart å sprenge høyttalerene på mitt Logitech X-530 anlegg. Siden jeg ikke har noen andre høyttalere for øyeblikket, må jeg bruke disse. Det jeg da lurer på er; vil dette føre til skade på lydkortet mitt? Mvh. Rune F. 5626225[/snapback] hvordan gjorde du dette?spillte på maks? har samme selv:P Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Lydkortet sender bare ut signaler, også mottar høyttalerne signalet og "sprer det ut". Så som nevnt tidligere, gir det ikke skade.. hvordan klarte du det forresten? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 jeg hadde også et par sprengte høytalere jeg måtte bnruke en stund (ble lit bekymret nå, men det gikk over.) Grunnen min til at jeg sprengte høytalerene er at de var små, dårlige og at de ikke klarte et keyboard kobla til pc'en Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg aner ikke hvordan jeg fikk det til. Enten så husker jeg det ikke, eller så fornekter jeg det. Kan bare huske at jeg kom hjem fra skolen til en pc med sprengte høyttalere. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Sikker på at det ikke er noe støy produsert av enten forsterkeren til anlegget eller lydkortet? Høyttaler ryker ikke bare helt plutselig av seg selv, med mindre du virkelig spiller dem til de tar skade av det. Og når man gjør det, er det både høyt og låter så stygt at du skal være i stand til å huske noe sånt dersom det var det som var tilfellet. Hør om du kan få låne et lydkort av kompis e.l., for å sjekke om det er lydkortet som er defekt. Du kan også prøve å koble headset direkte til mini-jack utgangen i lydkortet (husk å skru ned volum via kontrollpanel først) Endret 1. mars 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Eller koble Høyttalersettet til en MP3 spiller eller lignende og høre om det fortsatt er dårlig lyd i høyttalerne.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 det kan være kablene til høytalerene også da (kom på det nå) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Det er fullt mulg at min bror benyttet seg av pc'en en av gangene jeg ikke var til stede. Lyden blir "klokkeklar" når jeg bruker headsettet mitt. Det koster ikke stort for et nytt anlegg, så det ender vel med Logitech Z-5500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå