MrBjoern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Høres sikkert litt noob ut men jeg lurer på hvordan jeg får inn flere sider i samme visning. Sånn at jeg får menyen på en side og resten på en annen side. Har sett flere som har det så jeg vet det er mulig, men kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 For meg hørtes det ut som du vil ha frames? eller er det bare meg? Normalt, så hadde jeg kopiert den 'index.html' filen til kontakt.html, begge viser samme grafikk, meny osv.. men innholdet er anderledes.! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 det høres bra ut, men kan noen forklare litt mere detaljert? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Frames kan jeg ingenting om, men en bedre løsning er å bruke includes i php. Bare søk på "includes" eller "include-script", så får du nok noen resultater (eller jeg kan finne linker for deg hvis ikke du finner noe). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Vis du har noen linker på lager sier jeg ja takk men jeg kn sikkert finne noe selv også. Uansett tusen takk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Vis du har noen linker på lager sier jeg ja takk men jeg kn sikkert finne noe selv også. Uansett tusen takk Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har forklart det med egne ord på disse to topicene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529767 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=537221 og Mortz har et enkelt og greit include-script her. Hvis det er noe du ikke greier, les rundt på forumet først, og hvis du virkelig har prøvd men ikke får det til, spør her på denne topicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå