Nervetattoo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 James Bond har fått sin kvinnelige motspiller i relativt ukjente Eva Green. Les mer Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Skuff mener jeg. Skal ikke Bond-pikene være pene? Joda, litt kresne må vi da være i Bond sammenheng. Regner btw at LarsP kommer med et bilde for å bevise at hun er pen allikevel nå. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan ikke si at hu er stygg da Google eva green og se litt bilder.. Skulle så absolutt "ha fått'n" som de sier her i trøndelag.. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan ikke si at hu er stygg da Google eva green og se litt bilder.. Skulle så absolutt "ha fått'n" som de sier her i trøndelag.. 5648707[/snapback] Er det bare utseende det skal gå på også nå? Er det ikke en fordel med litt "acting skillz"? Eller ville dere heller ha to store fordeler enn en (slik denise richards har)? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan ikke si at hu er stygg da Google eva green og se litt bilder.. Skulle så absolutt "ha fått'n" som de sier her i trøndelag.. 5648707[/snapback] Er det bare utseende det skal gå på også nå? Er det ikke en fordel med litt "acting skillz"? Eller ville dere heller ha to store fordeler enn en (slik denise richards har)? 5648841[/snapback] Joda, såklart er det viktigst.. Nå kjenner jeg ikke til skuespilleren in question, så skal ikke uttale meg om akkurat den delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg