Skibbe10 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) er ikkje sikker om dette er rett plass å poste, men om det er feil får den heller flyttes. eg har ein heilt ny data no.. og endeli funker nesten alt fint.. det som skjer er at det ser ut som eg mister kontakten til gateway. har lasta ned og innstalert nyeste netverk-drivere men er det samme.. når msn feilsøker står det. ingen kontakt med gateway. det går ikkje å reparere tilkoblingen, enten med msn eller nettverkstilkobling. eineste eg kan gjere for å få det til igjen er å restarte eller reparere netverksdrivere. noken som veit ka som kan vere feil? takker for svar mvh Mats Endret 19. februar 2006 av Skibbe10 Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ingen? alvorli irriterende å måtte reparere drivere vert 15 min. Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 bump dette er dårli, ingen trur de veit noke ein gang? ingen forskjell etter at eg har flasha bios heller Lenke til kommentar
Bigfoot25 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har kjøpt samme hk og jeg har nettopp registrert denne feilen selv. Har dessverre ikke rukket å feilsøke noe særlig enda, men jeg skal se nærmere på problemet i morra. Godt å vite at man ikke er den eneste med problemer iallfall. Får søke litt på nettet etter mulige løsninger, og kanskje sende en mail til Asus. Skal poste i denne tråden dersom jeg finner ut noe mer. John D Lenke til kommentar
Bigfoot25 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har nå vært inne på siden til Marvell og lastet ned nye drivere (versjon 8.49.2.3). Tror det var noen enda nyere der, men leste på et eller annet forum om en som hadde god erfaring med 8.49.2.3, så da gikk jeg rett på de. Nettet mitt har nå fungert i nesten to timer, så det ser ut til at disse virker som de skal. Får heller oppdatere hvis det skulle være for tidlig å konkludere. John D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå