Gå til innhold

Gizmondo konsolltest (forumbrukertest) giz Hacked!

capy

Anbefalte innlegg

Det beste tipset jeg kan gi er å sjekke ut dette forumet:

http://gizmondoforums.com/forums/index.php?act=home

Det er et forum jeg har brukt så lenge jeg har hatt Gizmondo og har en rekke tråder som omhandler feilflashing og prosedyrer for å rette på dette. Forumet har også en veldig grei tråd som hjalp meg å få Tomtom GPS til å virke på konsollen. Det finnes en del linker til sider som har forskjellige spill til konsollen også, både hjemmelagde og orginale. Håper du får Gizmondoen din opp å gå igjen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ser du fant ut av problemet selv. nei, du kan bruke en minnekortleser for å overføre spill og slikt til minnekortet og det vil virke plettfritt. Fordelen med Active Sync er at du får tilgang til de forskjellige interne lagringsplassene på gizmondoen. Greit om du skal slette bilder, legge til midi-ringetoner eller tulle rundt i WinCE eller forandre på savegames.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvor bra signaler har dere på GPS`en - det er kun på helt skyfri dager at den ikke faller ut, som regel må jeg vente i endel minutter før jeg en kort periode får dekning som faller bort etter ett minutt eller to (og dette gjentar seg i det uendelige som regel).

Er det noen som har sett cradelen billig eller fått tak i deler(i norge helst) og moddet antennen?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...