Longinus Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Lurer på om jeg må reinstallere windows xp ved bytte av cpu. Bruker i dag prosessor med en kjerne, men tenker å oppgradere til dobbelkjerne. Lenke til kommentar
roac Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Lurer på om jeg må reinstallere windows xp ved bytte av cpu.Bruker i dag prosessor med en kjerne, men tenker å oppgradere til dobbelkjerne. 5625928[/snapback] Nope. Windows finner ut at det har kommet til ny programvare, og ber deg restarte PCen, og voíla, du ser en prosessor til. Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Takk for svar. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er ihvertfall vanligvis sånn, men har hørt at enkelte har fått problemer og måtte installere alt på nytt, prøv og se... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hvis du har en OEM versjon, kan du få problemer. se følgende: http://www.aviransplace.com/index.php/arch...rd-new-licence/ Lenke til kommentar
tukols Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nej da. Der står jo at der ingen problemer er, hvis det skyldes en deffekt/feil. Jeg har da også haft min til "reperation". Hilsen tukols Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nej da. Der står jo at der ingen problemer er, hvis det skyldes en deffekt/feil. Jeg har da også haft min til "reperation". Hilsen tukols 5632437[/snapback] trådstarter snakker om oppgradering Lenke til kommentar
tukols Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Huff da. Det var ikke meningen. Jeg leste det som om han hadde en feil på den nåværende. Og derfor blev nødt til å skifte. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå