Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei alle sammen! Vil begynne med å si at jeg ikke håper at posten er i strid med forumets retningslinjer, og beklager hvis så er tilfelle. Jeg holder for tiden på med et kommersielt prosjekt, og trenger i den forbindelese å få skrevet et lite program. Egentlig ikke noe annet enn et program med et simpelt UI som kan motta input fra en touch-monitor, og hente opp informasjon fra en database, i tillegg til at det kan kjøre utskrifter av "database-oppslaget". Problemet er at jeg ikke har råd til større investeringskostnader, og kunne tenkt meg å la en student e.l. til å ta seg av utviklingen av dette enkle programmet. Er villig til å kanskje betale rett rundt 5000 for en fungerende beta, og videre kanskje 10.000 for en stabil v.1.0... Det som gjør dette vanskelig i praksis er vel det at jeg ikke kjenner til noen som er villige til å skrive programmet Hva bør jeg gjøre? Finn.no? TH Lenke til kommentar
kimla Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Dette så ut som ett fint oppdrag for en student... synd jeg ikke er det enda.. Det jeg kanskje ville ha gjort var å sende mail/ringe til en lokal høyskole som har dataingenør/informatikk linje o.l. Er nok mange studenter der som gjerne vil ta på seg et sånt oppdrag Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg kan Visual Basic 2005, framework 2.0. Skal alltids klare å lage noe slikt, så sant du vil ha det skrevet i VB då Men vil trenger mer info fra deg angående programmet viss du er interessert. BTW: Har ingen utdannelse og er heller ingen student innenfor programmering, så lønn blir der etter Selvlært Men har følgt Appdev Video Tutorial, veldig dyktig laget de undervisnings videoen Endret 19. februar 2006 av chills Lenke til kommentar
kimla Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det hadde vært litt interessant å få vite litt info om denne touch-enheten.. sånne ting blir vel generelt skrevet i C går jeg ut i fra. Ofte følger det også med ett sett med funksjoner o.l. som man kan bruke til å utvikle videre på. Menmen, ett navn på hva enheten "vi" skal programmere for hadde vært fint, kanskje en link til hjemmesiden til produsenten også... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Kom gjerne med mer informasjon om bl.a. platform. Det er et eget stillingsforum her. Men det ligger under off-topic. M.a.o. litt bortgjemt i forhold til de som driver med programmering. Men det finnes iallefall. Ørjan... Endret 20. februar 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei! Beklager at jeg ikke har fått følgt opp tråden, da jeg har vært litt opptatt i det siste! Har faktisk kommet i kontakt med en student som er villig til å skrive programmet Har oversendt en liste over funksjons- og kompabilitetskrav, til gjennomlesning... Takker han nei vil jeg ta kontakt med de av dere som har meldt interesse! Takk for hjelpen folkens Mvh. TH Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) heh .. litt vanskelig å melde interesse når man ikke har noe som helst info og gå etter (om du mener infoen du gav i starten av tråden er detaljert nok, er i hvertfall ikke jeg interessert ) edit: f.eks.: * har dere allerede bestemt dere for platform (ja? - i såfall hvilken?) * språk? (i såfall hvillket?) * database? (i såfall hvilken?) veeldig greit å vite slike ting ..... og om ting står åpent for forslag så er det jo ennå mer interessant Endret 22. februar 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Godt sagt dayslepr, han burde virkelig komme med info. Info jeg mener du må ha med: Språk (VB/VB.NET/C/C++/Java, you got the point) Plattform: (Linux/Windows, hvilken versjon/distro er også viktig å få med) Database: (MsSQL/MySQL/PostgreSQL/Access) Seff fins det mange fler ting å velge mellom, men det var bare noen eksempler jeg fant på i farta. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Er det bare meg, eller ser dere ikke at det ikke er aktuellt lengre? Han har fått noen til å gjøre det. For å ta over tråden. Dayslepr(Nostdal), har du fått hjelp med lisp programmeringen? Ørjan... Endret 22. februar 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 We got the point; okok, det er bare så han inkluderer det hvis han poster noe lignede en annen gang. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Orjanp: nja, ikke nok -- altså han som har hjulpet til har ikke like god tid lengre :| noen som er interesserte eller? (se signaturen min) Endret 23. februar 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå