eriksg Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hallo! Lastet ned den nye versjonen av ccleaner og det nye er at man kan rense "hotfix avinstallasjon". Etter analysen kunne jeg slette nærmere 300MB. Er dette filer jeg trenger, eller er de overflødige?? eriksg. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 De er ikke overflødige. Du vil trenge dem hvis du har hentet ned noe fra windows update som maskinen din ikke likte. Noen windowsupdate-patcher er buggy, derfor gir microsoft deg anledning til av avinstallere updates. Men straks du vet at en patch ikke har laget noe krøll, er det helt ok å slette uninstalleren. De tar jo mye diskplass. Du kan slette dem manuelt også - f. eks de eldste - de ligger i windows-mappen - som "skjulte". Lenke til kommentar
BorN Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Lurte på det samme! Har 395MB av "hotfix avinstallasjon" som kan slettes, og det er 80MB ledig diskplass på harddisken, så dette finner jeg nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå