maestr0 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg skal pakke ut en fil med winrar på nesten 8 gig. Men jeg har ikke så mye plass ledig på C:, der filen mellomlagres i en temp-mappe. Er det mulig å bruke D: som temp-plass, slik at jeg får pakket ut filen? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Du kan det, men opprette en mappe på D: slik at du finne dem i tilfelle du har noe enormt med materialet der. Og jeg rekner med at D er en HD eller en del av en HD og ikke en CD stasjon. Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Men hvordan/hvor stiller jeg inn at den mappen skal brukes istedetfor den som er standard på C:? Og ja, D: er en egen partisjon på harddisken. EDIT: Mappen det her er snakk om er: C:\Documents and Settings\Default User\Lokale innstillinger\Temp Endret 18. februar 2006 av maestr0 Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 1.Høyre clik på rar fil som har 2.Velg extract files 3.Du får en merket felt som står C:\Documents and Settings\ osv... 4.Skrive inn D:\siste pakket ut filer, tast ok. (siste pakket ut filer er et eks. du kan skrive hva du vil) Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Nei, du har misforstått meg.. Men jeg fikk det til Det var en innstilling i WinRar som gjorde det! Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Nei, du har misforstått meg.. Men jeg fikk det til Det var en innstilling i WinRar som gjorde det! 5625918[/snapback] høyreklikker du bare på filen for å pakke ut filen? mener på at winrar ikke bruker temp-mappe om du åpner filen i GUI og velger mappe å pakke ut til der.. tror temp-mappe blir brukt om du høyreklikker / bruker dra&slipp + høyreklikk Endret 18. februar 2006 av lohelle Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Som sagt i innlegget ovenfor vil den ikke bruke temp-mappe dersom du høyreklikker på filen og velger "Extract here" eller "Extract to 'mappenavn'". Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nei, du har misforstått meg.. Men jeg fikk det til Det var en innstilling i WinRar som gjorde det! 5625918[/snapback] Den er god. Du ville ha permanent instilling for the path to extact to,og ikke bare for en fil. Sorry then, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå