Anonym5656 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Har en tundra laptop med s-video tilkobling til TV, og når jeg setter laptopen på TV så får jeg bilde på TV'n, men jeg får ingen farger! Kun svart og hvitt. Hvordan fikser jeg dette? EDIT: Har fått til farger nå, med og skifte til PAL-D, men nå bilde på TVn veldig flimrete og dårlig Endret 18. februar 2006 av Gakkakk Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Prøv PAL-B. PAL-D bruker 6.0 MHz Video Bandwidth, mens PAL-B bruker 5.0 MHz. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Merka ingen forskjell fra PAL-B og de andre.. Nå kjører jeg den slik: PC > s-vido kabel > overgang til scart > TV og istad prøvde og PC > S-video > DVD spiller > TV og da tror jeg at jeg fikk bra bilde, men da fikk jeg ingen farger, uansett hvilken PAL\NTSC jeg brukte Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg fikk fikset et tilsvarende problem ved å endre "tilkoblingstype" i kontrollpanel/skjerm/avansert/ et-eller-annet-med-skjermer/TVformat/Avansert, fra "Auto" til rett kabeltype - i mitt tilfelle Composite. Auto skulle jo i utgangspunktet være bra nok men pcn min var for dum til å skjønne og antok feil. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kan være du bruker feil overgang til Scart,det finnes 2 typer scart-overganger...Evt kan du forsøke å bruke en annen scart-inngang på tv'n din. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Har prøvd meg litt fram, men får ikke noe bra bilde enda, men når jeg satt på et bilde i fullskjerm ble det nokså bra, og siden jeg i dette tilfelle skulle vise bilder funket dette fint. Det flimler litt, men går OK. Tror ikke jeg orker og styre noe mere med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå