Gå til innhold

Lukte på ordet "selvironi"

834HF42F242

Anbefalte innlegg

MyBigMouth: Du tok tydeligvis ikke hintet på PM. Kan du slutte å skite i eget reir?

fredrikrb: Hetsing er det over alt. Nå er det ikke alle som bryr seg, inkludert meg, men vi må huske at ikke alle er like og vi må ta hensyn. En liten gruppe personer skal ikke få bestemme hvem som kan være her eller ikke. Husk at Internett ikke er en rettighet, og at alle skal kunne finne sin plass på et forum. Det skal ikke være nødvendig å måtte finne seg i hetsing, vitsing og useriøsitet hele veien.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MyBigMouth: Du tok tydeligvis ikke hintet på PM. Kan du slutte å skite i eget reir?

fredrikrb: Hetsing er det over alt. Nå er det ikke alle som bryr seg, inkludert meg, men vi må huske at ikke alle er like og vi må ta hensyn. En liten gruppe personer skal ikke få bestemme hvem som kan være her eller ikke. Husk at Internett ikke er en rettighet, og at alle skal kunne finne sin plass på et forum. Det skal ikke være nødvendig å måtte finne seg i hetsing, vitsing og useriøsitet hele veien.

5633798[/snapback]

Jeg har ikke så stort mye mer å si i denne saken enn det som er sagt før.

I tilfellet som er aktuelt nå, med Rxj0n, så er det min oppfattning av holdningene mot ham var et resultat av lekemoderering og en holdning mot andre som andre brukere ikke likte. Folk liker ikke å bli fortalt hvor skapet skal stå av de som ikke eier huset.

Rxj0n, skjønte ikke innlegget ditt. Utseende har ingenting med oppførsel å gjøre.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
De to siste sidene her bekrefter problemene på dette forumet. Lav snittalder og feil oppfatning av hva et diskusjonsforum er for noe.

Dette er ikke et samfunn, men et forum. Det er veldig mange mennesker som melder seg inn her for f.eks. support. Jeg tror ikke akkurat at de er ute etter å få svar i form av drittslenging (som blir unnskyldt med at personen må ha selvironi) når de spør om noe.

Subkulturer danner seg i alle organisasjoner, også på et forum. Dette er et problem som er vanskelig å tatt tak i og å få gjort noe med...

5633735[/snapback]

alle du andre kategorien av forumet er for suport , denne delen er for og blir "venner" med di du diskuterer hw og andre ting på di andre forum delene , på denne delen av forumet er miljøet som det er , og det må da folk tåle når di kommer hit .

jeg er btw ikke eier/deleier eller lignende av ot-baren , bare misbruker

Lenke til kommentar
god selvironi går paralellt med godt selvbilde og gode selvtillit.

5626424[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men folk med lavselvtillit har ofte lav selvtillit og kan mistolke ironi pga at de ofte ser ting i det værste lys.

(Veldig klønete formulering, men satser på at folk forstår meg :p)

5626443[/snapback]

man må ha god selvtillit for å kunne se på seg selv å le av seg selv sammen med andre.

Lenke til kommentar
Det er kanskje anarki på denne forumdelen, men jeg snakker om forumet generelt sett. Det er ikke bare på off topic enkelte får beskjed om at de må ha selvironi.

5637157[/snapback]

ferdes ikke så mye i andre kategorier en audio , så hvordan tempen på resten av forumet er kan jeg ikke si noe om ;)

Lenke til kommentar

vell faktisk så hadde jeg svart det i dag , samtidig som jeg hadde forklart hvorfår hå produkter er søppel ;)

den posten er jo fra min sikklig noob tid her på forumet , jeg var masete lagde dårlige poster og forklarte ikke ordentlig hva problemen var , ergo en sikklig noob ;)

men jeg sier da at i alle andre kategorier en Off topic skal det være mere seriøst enn her i ot .

Lenke til kommentar

Syntes ikke det er så mye drittslenging som folk skal ha det til.

Hvis ikke folk tåler at en eller annen svett nerd skriver på et forum at de er teite fordi de kjøper Dell, så har de ikke noe her å gjøre! [bare et eksempel]

Folk burde tenke seg om før de poster, dette gjelder de med selvironi og de uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...