Ol'H Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Likevel tok du deg nok nær av det så du laget en tråd der du liret av deg at du aldri ville komme tilbake før endringer var gjort? Vel ingen endringer er gjort, såe... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Minner meg om kakerlakken. Begynner å bli et problem. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Bryr meg ikke. Som B|real sa, De fleste her inne er svette folk som bare er tøffe bak pcen 5633533[/snapback] Det jeg synes er morsomt er at du kritiserer oss for å være typiske svette nerder, mens du er personen som griner og truer med selvmord pga. det en person som tydeligvis er så forbanna lite verdt sier. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Bedømte folka utifra sosiale antenner Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vel, det får være din mening. Jeg synes ikke man må være kompiser for å kunne kalle hverandre kuksugere, men det er bare meg. Kanskje man må være det i virkeligheten, men på forumet må man kunne være litt mer tøsete. 5633242[/snapback] Hvis ikke du kjenner personen (eller i det minste hans/hennes reaksjoner) så vil vel det å kalle noen for kuksuger gå på tvers av rettningslinjenes punkt 1. 5633259[/snapback] Det er nettopp det jeg snakker om; det er opp til personen å mene om det er i strid. Personlig har jeg aldri, aldri rapportert personhets mot meg selv, selv om jeg har blitt hetset med mer enn de fleste. Jeg synes alle som blir medlem her bør ha en "helvetesuke", hvor man ser om personen takler spydigheter, kritikk og mobbing. Hvis personen ikke takler det, får han finne seg et annet forum, men hvis han takler det, da er han en av gruppen. Det blir som Navy Seals. 5633285[/snapback] Dummeste jeg har hørt. En helvettes uke ? du skal få bli lagt inn på psykisk avdeling hvis du ikke klarer et par ord som lyder " din drittsekk" osv. via en PM over internett. Idiotisk. MybigMouth passa bra til han. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) ... hæ? Går egentlig for de to siste innleggene. Endret 19. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Btw. Titt på sticky. Var ikke dette jævli gøy? De siste postene har jo løst litt opp i det som kan kalles ironi. Kameratslig gjeng. Begge bruker ironi. Begge gir fullstendig faen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, nå er vi gode venner, dere! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Haha. Finner ikke engang et passende google bilde! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 De to siste sidene her bekrefter problemene på dette forumet. Lav snittalder og feil oppfatning av hva et diskusjonsforum er for noe. Dette er ikke et samfunn, men et forum. Det er veldig mange mennesker som melder seg inn her for f.eks. support. Jeg tror ikke akkurat at de er ute etter å få svar i form av drittslenging (som blir unnskyldt med at personen må ha selvironi) når de spør om noe. Subkulturer danner seg i alle organisasjoner, også på et forum. Dette er et problem som er vanskelig å tatt tak i og å få gjort noe med... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 OT-baren er vel strengt tatt ikke til for support heller. Oppfører man seg oppfører folk seg tilbake. Det er min erfaring i hvertfall. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hvem har her snakt om at dette kun gjelder OT-baren? Jeg snakker om diskusjon.no, og ikke bare det barnslige lille tilholds-stedet ditt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvem har her snakt om at dette kun gjelder OT-baren? Jeg snakker om diskusjon.no, og ikke bare det barnslige lille tilholds-stedet ditt. 5633756[/snapback] Når ble OT-baren fredrik sitt? Jeg er ganske sikker på at han kun eier 1/4. Bullshit-crew, Steffy, Halvdan, Lars og Fredrik, owners of OT. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det betyr at emnet (topic) for OT-baren ikke er bestemt, men avgjøres av brukernes interesser. Men det betyr ikke at det er fritt fram for alle slags innlegg. Vi ønsker den samme høye kvalitet over denne delen av forumet som de andre. Da vil det være emner som ikke passerer nåløyet her som på resten av forumene. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er selvmordstrusler og offentlig grining et foretrukket tema? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Når ble OT-baren fredrik sitt? Jeg er ganske sikker på at han kun eier 1/4. Bullshit-crew, Steffy, Halvdan, Lars og Fredrik, owners of OT. 5633766[/snapback] Ikke for å kverrulere, men det der var et uttrykk. Jeg kan jo gjerne si "Hvordan går det i byen din da?", uten at det behøver å bety at du faktisk er eier av byen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvem har her snakt om at dette kun gjelder OT-baren? Jeg snakker om diskusjon.no, og ikke bare det barnslige lille tilholds-stedet ditt. 5633756[/snapback] Som sagt, jeg er bare deleier. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Godt du har selvironien i behold Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er selvmordstrusler og offentlig grining et foretrukket tema? 5633771[/snapback] Nå er du bare usaklig Loeve Skal vi prøve en gang til på å holde det saklig? Sist jeg sjekka så påvirket jeg bare meg selv vell? Eller? Ble du redd? Ble du lei deg? Trodde du du skulle miste meg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jepp. Ville vært kjedelig om den var fraværende. Men, min erfaring er også at det er i off-topic størsteparten av "angrepene" skjer. EDIT: Rxj0n, du dro jo diskusjonen ned i søla ved å bringe opp utseende her. Endret 19. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå