Gå til innhold

Lukte på ordet "selvironi"

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tråden handler ikke om flaming og ikke om noobs. Den handler om at ikke alle personer er like, og at man ikke kan spille på selvironien til andre mennesker før man kjenner dem godt.

5633217[/snapback]

Vel, det får være din mening. Jeg synes ikke man må være kompiser for å kunne kalle hverandre kuksugere, men det er bare meg. Kanskje man må være det i virkeligheten, men på forumet må man kunne være litt mer tøsete.

Lenke til kommentar
Vel, det får være din mening. Jeg synes ikke man må være kompiser for å kunne kalle hverandre kuksugere, men det er bare meg. Kanskje man må være det i virkeligheten, men på forumet må man kunne være litt mer tøsete.

5633242[/snapback]

Hvis ikke du kjenner personen (eller i det minste hans/hennes reaksjoner) så vil vel det å kalle noen for kuksuger gå på tvers av rettningslinjenes punkt 1.

Lenke til kommentar

5633242[/snapback]

Hvis ikke du kjenner personen (eller i det minste hans/hennes reaksjoner) så vil vel det å kalle noen for kuksuger gå på tvers av rettningslinjenes punkt 1.

5633259[/snapback]

Det er nettopp det jeg snakker om; det er opp til personen å mene om det er i strid. Personlig har jeg aldri, aldri rapportert personhets mot meg selv, selv om jeg har blitt hetset med mer enn de fleste. Jeg synes alle som blir medlem her bør ha en "helvetesuke", hvor man ser om personen takler spydigheter, kritikk og mobbing. Hvis personen ikke takler det, får han finne seg et annet forum, men hvis han takler det, da er han en av gruppen.

Det blir som Navy Seals. :)

Lenke til kommentar

Det er en off-topic-del, altså ikke en del der alt skal handle om datamaskiner, kamera og biler. Det er morsomt hvordan du som bare har vært her i overkant av et år skal reagere så utrolig sterkt, når Danilovic, HalTan og de andre gamle traverne åpenbart gir faen.

Noen gang slått deg at DU er problemet?

Lenke til kommentar
Greit det hvis det er sånn ledelsen(medregnet moderatorer) vil ha forumet.

5633325[/snapback]

For ikke å glemme mange brukere som faktisk har selvironi og muligheten til å ikke bry seg om hva de får slengt i trynet.

Jeg vil gå så langt som å si at du har lagt opp til alt dette selv, ved å prøve å fortelle mange av oss hvordan forumet skal være, hva vi ikke kan gjøre, og generelt være det mange her betegner som "lekemoderator". La moderatorer være moderatorer, og du være brukeren.

Lenke til kommentar

eg har problemer med og forstå at nye brukere kan komme og si hvordan det burde være , forumet er som det er , enten så liker du det elller så liker du det ikke .

klart i ikke ot kategoriene er det noe annet , for der er det mere gitte premisser om hvordan det skal være , der er det snakk om data og foto ol

man hjelper og få hjelp .

men her i ot kategoriene er det mere løst og mere om piss preik ol , det er en useriøs tone over det som skjer og vi er her for og fylle tiden mellom normale poster der brukere trenger hjelp .

ot- baren er en comunety , ikke noe og gjøre med det , passer du ikke inn her så er d et DIT problem og ikke vårt , vi var her først eller trives her som det er .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...