b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, for jeg er en EMo attentionwhore 5630145[/snapback] Jaha? o.O Hva var den saken du fikk "streg" beskjed om at du ikke skulle bruke rapporteringsknappen til? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg rapporterte aldri den saken. Jeg lagde en egen tråd, men dette var for å vise folk hva som skjer i kulissene.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg rapporterte aldri den saken. Jeg lagde en egen tråd, men dette var for å vise folk hva som skjer i kulissene.. 5630195[/snapback] Men hvorfor i all verden kommer du da med dette utsagnet her da? Jeg skal si deg at jeg fikk rimelig mange klare beskjeder hvor bruk av report ble frabedt uansett sak.5630109[/snapback] Hvem fikk du denne beskjeden fra at du ikke skulle bruke rapporteringsknappen til dette? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hva er selvironi?Å være selvironisk betyr at man til en viss grad ikke tar seg selv så veldig høytidlig. Du kan tåle at andre spøker med deg, og forstår at det er ment selvironisk. 5625617[/snapback] Virker ikke som du helt har forstått hva selvironi er. Det er riktig at det er når du ikke tar deg selv høytidlig. Men det er ikke selvironisk når andre bruker ironi om deg. Selvironi er når du selv kommer med ironiske kommentarer om deg. Når andre gjør det er det bare ironi uten "selv". 5626478[/snapback] Jeg formulerte meg feil. Det er fikset. PS: Tenk før du tar en beslutning om folk ikke forstår noe eller om de har har skrevet feil. Det er vel ikke en person i Norge som ikke vet hva selvironi er? Vel... Jeg liker vårt lille flaming-team, de luker ut unødvendig søppel og spammer ned tråder som ellers er totalt uintresant med koslige bemerkninger Vet det er noen som desperat ønsker et carebear-forum, men ærlig talt? hvor gøy hadde det vært? Hadde jo vært som ungdomskolen uten noen og le av. 5627886[/snapback] Det skremmer meg at sånne som deg er blant den neste generasjonen som skal styre landet vårt... Endret 19. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg rapporterte aldri den saken. Jeg lagde en egen tråd, men dette var for å vise folk hva som skjer i kulissene.. 5630195[/snapback] Men hvorfor i all verden kommer du da med dette utsagnet her da? Jeg skal si deg at jeg fikk rimelig mange klare beskjeder hvor bruk av report ble frabedt uansett sak.5630109[/snapback] Hvem fikk du denne beskjeden fra at du ikke skulle bruke rapporteringsknappen til dette? 5630222[/snapback] Helt seriøst. Jeg griner ikke for småting. Men min msn og blink var stappfull av folk som ville si sin mening. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Vel... Jeg liker vårt lille flaming-team, de luker ut unødvendig søppel og spammer ned tråder som ellers er totalt uintresant med koslige bemerkninger Vet det er noen som desperat ønsker et carebear-forum, men ærlig talt? hvor gøy hadde det vært? Hadde jo vært som ungdomskolen uten noen og le av. 5627886[/snapback] Det skremmer meg at sånne som deg er blant den neste generasjonen som skal styre landet vårt... 5630320[/snapback] Nå var ikke dette ment 100% seriøst da. Btw: Mybigmouth = Rxjon? Jaja velkommen tilbake Endret 19. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Helt seriøst. Jeg griner ikke for småting. Men min msn og blink var stappfull av folk som ville si sin mening. 5630351[/snapback] Du svarer meg ikke på spørsmålet mitt. Hvem sa at du ikke skulle bruke rapporteringsknappen til å rapportere personangrep og lignende hetsing? Endret 19. februar 2006 av B|Real Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Helt seriøst B|Real. Det gidder jeg ikke svare deg på. Da er vi faktisk like langt igjen. Da kunne jeg like godt rapportert det. Men saken handlet om ironi, ikke dette Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Han er vel blitt truet med enda mer hets om han skulle finn på å rapportere innleggene, da. Er vel ikke utenkelig det? Men nå synes jeg uansett at dere skal la den saken ligge. Det finnes en diskusjonstråd for det allerede, mens denne er forbeholdt debatt rundt ordet "selvironi". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Helt seriøst B|Real. Det gidder jeg ikke svare deg på. Da er vi faktisk like langt igjen. Da kunne jeg like godt rapportert det. Men saken handlet om ironi, ikke dette 5630436[/snapback] Du gidder ikke å svare meg på det? Nei vet du hva, da tror jeg rett og slett du kom med den påstanden ut i løse luften, made up. Desverre Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ta det på PM, B|Real Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 HINT: Denne tråden handler om selvironi og HVA det er. (Dette hintet sier noe om hva fremtidige innlegg bør diskutere) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Ingen innlegg etter mitt tok hintet. Dermed er de borte. Dersom det blir noe mer som ikke handler om å være selvironisk nå (IKKE Kommenter all off-topic i tråden før mitt første innlegg her betyr dette) så ser jeg ingen grunn til at jeg skal la være å dele ut advarsler. EDIT: Kan spesifisere litt om hva tråden skal handle om etter hva trådstarter skriver i sitt første innlegg, hva kan vi egentlig gjøre for å få forumet til en bedre plass å være? Hvordan skal alle personlighetene her leve best mulig sammen? Endret 19. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 EDIT: Kan spesifisere litt om hva tråden skal handle om etter hva trådstarter skriver i sitt første innlegg, hva kan vi egentlig gjøre for å få forumet til en bedre plass å være? Hvordan skal alle personlighetene her leve best mulig sammen? 5631494[/snapback] To ting kan gjøres: 1. Folk kan tåle litt mer, eller forsvinne. 2. Tråder kan bevege seg littegranne utenfor emnet uten at innlegg slettes. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 EDIT: Kan spesifisere litt om hva tråden skal handle om etter hva trådstarter skriver i sitt første innlegg, hva kan vi egentlig gjøre for å få forumet til en bedre plass å være? Hvordan skal alle personlighetene her leve best mulig sammen? 5631494[/snapback] To ting kan gjøres: 2. Tråder kan bevege seg littegranne utenfor emnet uten at innlegg slettes. 5631751[/snapback] Second that. Hint hint, Alastor... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) EDIT: Kan spesifisere litt om hva tråden skal handle om etter hva trådstarter skriver i sitt første innlegg, hva kan vi egentlig gjøre for å få forumet til en bedre plass å være? Hvordan skal alle personlighetene her leve best mulig sammen? 5631494[/snapback] To ting kan gjøres: 1. Folk kan tåle litt mer, eller forsvinne. 2. Tråder kan bevege seg littegranne utenfor emnet uten at innlegg slettes. 5631751[/snapback] Amen. Ukultur med slettingen som har kommet det siste halvårets tid, kombinert med sippete brukere. Det bør være en løs tone i Off-topic, der man er litt "harde" med hverandre, og man forstår at det er tull som regel. Det er mange brukere som oppfører seg som poopkids, og de får poopkommentarer. Go ahead, flame meg alt dere vil i alle tråder dere ser jeg gjør noe galt eller oppfører meg teit. Endret 19. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 litt OT eller, fredrikrb!? neida.. enig i det du sier ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nja, noe av det jeg sa kan jo kobles til diskusjonen om selvironi. Jeg mener selv at jeg har det, og tar meg ikke nær av noe noen jeg ikke kjenner eller bryr meg nevneverdig om sier. Jeg synes det er ekstremt viktig at man fra begynnelsen lærer seg å tåle litt pepper, både over Internett og ute i det virkelige liv. Ironi brukes overalt nå, og det er vel et krav å kunne forstå det om du vil "overleve". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nja, noe av det jeg sa kan jo kobles til diskusjonen om selvironi. Jeg mener selv at jeg har det, og tar meg ikke nær av noe noen jeg ikke kjenner eller bryr meg nevneverdig om sier. Jeg synes det er ekstremt viktig at man fra begynnelsen lærer seg å tåle litt pepper, både over Internett og ute i det virkelige liv. Ironi brukes overalt nå, og det er vel et krav å kunne forstå det om du vil "overleve". 5632166[/snapback] Var jo et par gode eksempler på selvironi som ble slettet da hehe (au au ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Seriøst, skrik litt mer. Verdens største brysegansikt fra denne kanten, i hvert fall. Du har dratt dette fullstendig ute av proporsjoner, og når folk som faktisk tolker bildet som det burde tolkes gjør det, prøver du bare på nytt å sverte meg. Og hadde jeg hatt innpass, skulle jeg faen meg ha vært Rxj0n-bøddel i flaming teamet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå