MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ytringsfriheten går begge veier; først skal du få si din mening, men du må være i stand til å få høre at folk er uenig. Merk at dette er ikke et "Free for all" forum. Din mening skal helst ikke være et personangrep. Hører mange som snakker om at du skal har litt tykkelse på huden. Så vidt det er meg kjent så er ikke forum et sted du går for å få vite hvordan du er, men et sted du går foridi du lurer på noe, og vil ha svar. Ikke et sted du går på den anonyme grunnlaget for å angripe en person. Skal du ha et barnslig forum, så skriver du ditt eget forum, kjøper deg et domene. Der kan ingen bortsett fra norske lover stoppe deg. Offtopic er ikke et sted du er fordi du liker å se andre folk angrepet, men for at sarkasmen kan leve. Dette er det stikk motsatte av det såkallte Flaming team. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 For min del kan de få ha et "flaming team" og gjøre hva de vil med det så lenge det ikke går utover folk personlig, men i bunn og grunn syntes jeg det er rimelig latterlig å ha noe sånnt i det hele tatt, om det da er ment seriøst. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Skal du ha et barnslig forum, så skriver du ditt eget forum, kjøper deg et domene. Der kan ingen bortsett fra norske lover stoppe deg. 5629860[/snapback] De norske lover gjelder ikke overalt her heller, vil du vite mer spør dahle. Endret 19. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det får være det samme. Flaming team bedriver en bedrift som går langt over det som burde være lov på dette forumet, og det er en skam at de representerer oss. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 For min del kan de få ha et "flaming team" og gjøre hva de vil med det så lenge det ikke går utover folk personlig, men i bunn og grunn syntes jeg det er rimelig latterlig å ha noe sånnt i det hele tatt, om det da er ment seriøst. 5629866[/snapback] Dette flamingteamet eksisterer ikke offisiselt nei, men det er noen "venner" her på forumet som er veldig rask å poste i en thread hvis noe skjer ja... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 For min del kan de få ha et "flaming team" og gjøre hva de vil med det så lenge det ikke går utover folk personlig, men i bunn og grunn syntes jeg det er rimelig latterlig å ha noe sånnt i det hele tatt, om det da er ment seriøst. 5629866[/snapback] Dette flamingteamet eksisterer ikke offisiselt nei, men det er noen "venner" her på forumet som er veldig rask å poste i en thread hvis noe skjer ja... 5629918[/snapback] Hvorfor stoppes ikke dette av ledelsen da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvorfor stoppes ikke dette av ledelsen da?5629927[/snapback] Ledelsen? Bruker du mye tid på forskjellige forumer? Det er slik på ALLE forumer uansett hvor du går. Det er ikke til å unngå. Disse personene får sin straff, om dere ikke merker det via offentlige uthenginger så får disse personene sin straff så ikke tenk på det. Ser du noe så bruk rapporter-knappen og si ifra slik så får disse vedkommende en reaksjon fra moderator/admin. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har selv 40% for personhets og lignende. Ledelsen stopper det når de føler at det går for langt, men det er ikke få ganger at en velfortjent personhets går ustraffet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) det er ikke få ganger at en velfortjent personhets går ustraffet. 5629965[/snapback] Personhets er ikke velfortjent. Om du eller andre er uenige i noe men ikke klarer å uttrykke dere på andre måter enn drittslening, burde dere holde kjeft isteden for å poste søppel og uthenging. Endret 19. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg syntes nå alle burde ta det litt mindre seriøst.. Både de som er med i flaming teamet, og de som tar seg nær av ting som blir sagt her. Ingenting av det som skjer på internett betyr noe, i sin rette stand, det blir litt for dumt når man har en diskusjon om dette i det hele tatt.. Syntes alle bare skulle kulen litt å ta en øl! Lenke til kommentar
2ern Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vel Mybigmouth. Jeg står med mitt, et carebear-forum vil jeg ikke ha. Om noen må lide så kan jeg ikke si at det bryr meg særlig, siden 90% har brakt det på seg selv. 5629798[/snapback] Er enig med deg der, det bør være litt takhøyde for slikt på forumet. Poenget mitt er at hvis man får slengt slike kommentarer etter seg som de jeg har vist til tidligere, så man jo bare le av det. Slike kommentarer tyder jo i bunn og grunn på lav intelligens. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 det er ikke få ganger at en velfortjent personhets går ustraffet. 5629965[/snapback] Personhets er ikke velfortjent. Om du eller andre er uenige i noe men ikke klarer å uttrykke dere på andre måter enn drittslening, burde dere holde kjeft isteden for å poste søppel og uthenging. 5629977[/snapback] Det har ikke med å være uenig å gjøre. Det har med at de tar feil. Mener jeg noe, er det fakta. At du etter så lang tid her på forumet ikke har skjønt dette.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvorfor stoppes ikke dette av ledelsen da?5629927[/snapback] Ledelsen? Bruker du mye tid på forskjellige forumer? Det er slik på ALLE forumer uansett hvor du går. Det er ikke til å unngå. Disse personene får sin straff, om dere ikke merker det via offentlige uthenginger så får disse personene sin straff så ikke tenk på det. Ser du noe så bruk rapporter-knappen og si ifra slik så får disse vedkommende en reaksjon fra moderator/admin. 5629959[/snapback] *Folk som bruker "reportknappen" hvis man blir kalt en dust. Man burde tåle det samme på forumet som man gjør i virkeligheten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det har ikke med å være uenig å gjøre. Det har med at de tar feil. Mener jeg noe, er det fakta. 5630010[/snapback] I dine øyne er det, det er. Ikke i alle andres. Motsigelser skal ikke lede til personhets, men konstruktive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 *Folk som bruker "reportknappen" hvis man blir kalt en dust. Man burde tåle det samme på forumet som man gjør i virkeligheten. 5630013[/snapback] Hva folk bruker rapporter-knappen til er ganske mye forskjellig skal jeg si deg. Folk bruker den ikke bare når man blir kalt noe som f.eks idiot men de rapporterer om personhets og lignende ting. At du eller andre kanskje ikke bruker rapporteringsknappen til dette er noe jeg ikke kan stå for, men mange andre gjør dette og akkurat slik får man bukt på disse personene som bestemt går rundt å flamer andre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg skal si deg at jeg fikk rimelig mange klare beskjeder hvor bruk av report ble frabedt uansett sak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det har ikke med å være uenig å gjøre. Det har med at de tar feil. Mener jeg noe, er det fakta. 5630010[/snapback] I dine øyne er det, det er. Ikke i alle andres. Motsigelser skal ikke lede til personhets, men konstruktive tilbakemeldinger. 5630025[/snapback] Og de tar FEIL. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg skal si deg at jeg fikk rimelig mange klare beskjeder hvor bruk av report ble frabedt uansett sak. 5630109[/snapback] Jaha? Kan jeg ikke egentlig tro så veldig mye på, desverre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Haha. Flamingteam med CFD i toppen? Nå må jeg faktisk le. Haha.. Makan. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg skal si deg at jeg fikk rimelig mange klare beskjeder hvor bruk av report ble frabedt uansett sak. 5630109[/snapback] Jaha? Kan jeg ikke egentlig tro så veldig mye på, desverre. 5630130[/snapback] Ja, for jeg er en EMo attentionwhore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå