Gå til innhold

http://www.annonsering.net/

ASDASDKL2131

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok sant det at du får penger per e-post du leser, og klikker på en reklame i e-posten, men hvor mye tror du du kommer til å tjene på dette? Hvis du mottar _ekstremt_ mye reklame-post, kanskje 100kr i måneden, toppen.. 20kr er vel mer realistisk, og det er ca. det et par 1/2litere med cola koster. Hva vil du helst ha av ryddig innboks og et par flasker cola? :smile:

Lenke til kommentar

Jeg kjente ikke til denne tjenesten. (Men har sett noe liknende.)

Man bør alltid bli mistenksom når man hverken finner firmanavn eller navn på en kontaktperson på en webside, uansett hvor "kul" design den måtte ha.

Det viser seg at en privatperson ved navn "Eivind Mikkelsen" står oppført som eier av domenet annonsering.net.

Men selv om dette er seriøst, og du får penger som lovet, ville ikke jeg prostituert min innboks på denne måten, om det så var Microsoft som stod bak... :smile:

LeD

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-18 21:59, skrev LeD:

Hva med å opprette 30 hotmail-kontoer, melde dem på denne tjenesten, og håve inn penger?

Det kan jo ikke sjekkes at du faktisk leser mailene...

Vil kanskje tippe at man må klikke på en link i eposten, og deretter gå igjennom et popup-hellvette før man er ferdig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-18 22:05, skrev borre:

Vil kanskje tippe at man må klikke på en link i eposten, og deretter gå igjennom et popup-hellvette før man er ferdig.

Og det skal man gjøre for kr 0,50?

Jeg ville heller betalt 50 øre for å få en søplemail mindre...

LeD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...