herzeleid Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå har det akuratt kommet en demo til dette spillet (ligger på gamer.no) og lurte på om andre enn jeg har noen forventninger til dette spillet? Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Etter å ha spilt demoen så JA! Commandos i FSP er absolutt tingen...Flere missions skal visst være i norge, og bare det er jo litt stas:) Kult map'er fra norge i demoen! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Virka litt arcade, men er en av de mest underholdene demo'ene jeg har spilt da!! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kosli demo detta... Men spy oppdraget var kjipe greier Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kosli demo detta... Men spy oppdraget var kjipe greier 5626181[/snapback] Er jo en tutorial da... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Har prøvd å svømme oppover elven på Norge mappet med sniper og kommet opp lå land litt lenger borte men så er det usynelig vegg der. Det samme er det hvis man prøver å gå opp til huset med mg42en. Tror dere dette vil bli fjernet i fullversjonen? Ser jo at det ikke går å få full grafikk på demoen også og det er jo ganske kjipt. Står jo på hjemmesiden at det skal være:"Open gameplay with many paths to go," så burde jo være litt friere enn demoen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 denne demoen må testes Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Til herzeleid: Det er mange grunner til og stenge av noen deler av maps, om du skulle ha enorme maps blir det utrolig laggete Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 det var det de gjorde med spillet Gun. der var mappet stort med lite omgivelser, uannsett så førte dette til et veldig lagget spill. hvis de skal ha store maps bør de lage Load sener sånn som på HL2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Syntes bare det virket som om at mappet ble veldig begrenset og kjedelig av det. Forventer egentlig noe i samme skala som h&d2 men dette er kanskje å håpe for mye? skjønner egentlig ikke helt vitsen med å ha flere veier oppover den elven hvis man ikke skal kunne gå der og kartet viser jo at man skal gjøre noe lengere oppe så jeg håper virkelig at dette er steder man kan gå i fullversjonen. Vil jo heller ikke si at mappet blir så alt for stort hvis det skulle skje. Dere kan jo prøve å gå dit og se selv Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Syntes bare det virket som om at mappet ble veldig begrenset og kjedelig av det. Forventer egentlig noe i samme skala som h&d2 men dette er kanskje å håpe for mye? skjønner egentlig ikke helt vitsen med å ha flere veier oppover den elven hvis man ikke skal kunne gå der og kartet viser jo at man skal gjøre noe lengere oppe så jeg håper virkelig at dette er steder man kan gå i fullversjonen. Vil jo heller ikke si at mappet blir så alt for stort hvis det skulle skje. Dere kan jo prøve å gå dit og se selv Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kommer nok ikke til å slå HD2... Det er Commandos 3D i min bok =P Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror nok at grunnen til at det er avstengt, er at det er en demo... Hvertfall lengre oppover elva. Håper VIRKELIG at vi kan stikke inn i de husene da... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvordan er AI`en da, leste en plass om at den ikke var den skarpeste kniven i skuffen ? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Synes den er helt grei, i motsetning til i mange andre spill så skyter de like mye på vennene dine som på deg men de prioriterer fiender dårlig til tider slik at du kan storme dem uten at de gjør mye mot deg Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Tror denne: http://gamer.no/image.php?productId=18763&imageId=122528 gir svar på om vi kan gå flere steder i fullversjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Eg blei positivt overaskaet over dette spillet,kontrolleren var dead-on syns eg! Skikkelig god feeling,syns også grafikken var bedre enn eg hadde fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Virker nesten som om jeg er den eneste her som ikke ble overdådig imponert over denne demoen... Helt grei grafikk, bedre enn det jeg hadde fått inntrykk av utifra diverse screenshots jeg så før demoen ble sluppet, men fortsatt ikke imponerende. AIen på den andre siden var ikke mye god, opplevde blant annet at green berret'en og en tysker stod på hver sin side av et hjørne av et hus og prøvde å skyte hverandre gjennom veggen... I tillegg var det mye clipping feil, spesielt i båten, hvor soldatene sitter på huk og skyter igjennom "ripa" på båten. Og så syns jeg (som jeg sa i en annen tråd her) at det begynner å bli nok med WW2 spill hvor man skal denge slemme tyskere nå... Gir nok fullversjonen en sjanse når den kommer, men med mindre masse småfeil blir rettet opp, har jeg ikke de største forventningene. Endret 20. februar 2006 av Agg Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Denne tråden har et veldig dårlig emnefelt. I tillegg har vi allerede en tråd om demoen her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=539873 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg