Gå til innhold

Commandos strike force

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å svømme oppover elven på Norge mappet med sniper og kommet opp lå land litt lenger borte men så er det usynelig vegg der. Det samme er det hvis man prøver å gå opp til huset med mg42en. Tror dere dette vil bli fjernet i fullversjonen? Ser jo at det ikke går å få full grafikk på demoen også og det er jo ganske kjipt. Står jo på hjemmesiden at det skal være:"Open gameplay with many paths to go," så burde jo være litt friere enn demoen

Lenke til kommentar

Syntes bare det virket som om at mappet ble veldig begrenset og kjedelig av det. Forventer egentlig noe i samme skala som h&d2 men dette er kanskje å håpe for mye? skjønner egentlig ikke helt vitsen med å ha flere veier oppover den elven hvis man ikke skal kunne gå der og kartet viser jo at man skal gjøre noe lengere oppe så jeg håper virkelig at dette er steder man kan gå i fullversjonen. Vil jo heller ikke si at mappet blir så alt for stort hvis det skulle skje. Dere kan jo prøve å gå dit og se selv

Lenke til kommentar

Syntes bare det virket som om at mappet ble veldig begrenset og kjedelig av det. Forventer egentlig noe i samme skala som h&d2 men dette er kanskje å håpe for mye? skjønner egentlig ikke helt vitsen med å ha flere veier oppover den elven hvis man ikke skal kunne gå der og kartet viser jo at man skal gjøre noe lengere oppe så jeg håper virkelig at dette er steder man kan gå i fullversjonen. Vil jo heller ikke si at mappet blir så alt for stort hvis det skulle skje. Dere kan jo prøve å gå dit og se selv

Lenke til kommentar

Virker nesten som om jeg er den eneste her som ikke ble overdådig imponert over denne demoen...

Helt grei grafikk, bedre enn det jeg hadde fått inntrykk av utifra diverse screenshots jeg så før demoen ble sluppet, men fortsatt ikke imponerende.

AIen på den andre siden var ikke mye god, opplevde blant annet at green berret'en og en tysker stod på hver sin side av et hjørne av et hus og prøvde å skyte hverandre gjennom veggen...

I tillegg var det mye clipping feil, spesielt i båten, hvor soldatene sitter på huk og skyter igjennom "ripa" på båten.

Og så syns jeg (som jeg sa i en annen tråd her) at det begynner å bli nok med WW2 spill hvor man skal denge slemme tyskere nå...

Gir nok fullversjonen en sjanse når den kommer, men med mindre masse småfeil blir rettet opp, har jeg ikke de største forventningene.

Endret av Agg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...