invalid_user Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg skal veldig snart til USA, i morgen, rettere sagt, så denne tråden kommer nok til å vare bare resten av denne dagen. I morgen kan den altså stenges. Det er kanskje litt sent, men kom ikke på dette før nå. Jeg har tenkt å bruke litt cash der, siden det er en ganske uvanlig ferie, men jeg kommer ikke på så mye konkret akkurat nå. Jeg har til nå tenkt på MP3-spiller og digitalt kamera. Er det andre ting dere mener jeg burde kjøpe der? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Var i USA i høst. Der kjøpte jeg I love NY-bamse, masse merkeklær som Calvin Klein, Levis, Adidas, Nike, Timerland osv... for 20$ pr. ting omtrent. Tenk det. Kjøpte adidas-sko for 20$. Tilsvarer ca 120 kroner Kjøpte også et piano der for 210$. Satser du på speilrefleks burde du kjøpe med objektiv som er billig der. Kort oppsummering: - Merkeklær - NY-bamse - Instrument? - Kamerautstyr (stavit, objektiv osv) - Kanskje et smykke til kjæresten? Lenke til kommentar
anypti Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Elektronikk? F.eks bærbar pc, PSP, Xbox360 osv Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Var i USA i høst. Der kjøpte jeg I love NY-bamse, masse merkeklær som Calvin Klein, Levis, Adidas, Nike, Timerland osv... for 20$ pr. ting omtrent. Tenk det. Kjøpte adidas-sko for 20$. Tilsvarer ca 120 kroner 5625556[/snapback] Gjett om jeg gleder meg! Var du i NY? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jupp, var i New York, Washington D.C, Boltimore, såvidt innom Philadelphia og andre småbyer. Tømte pappas kredittkort og greier! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 De har veldig stort utvalg av kosedyr der borte Masse plysjdyr man ikke får tak i i Norge. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Elektronikk? F.eks bærbar pc, PSP, Xbox360 osv 5625585[/snapback] xbox360 er jo vanskelig og få tak i USA. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 X360 er utelukket. For det første er pakken for stor, for det andre liker jeg ikke Xbox. Med mindre jeg finner et originalt og søtt kosedyr, gidder jeg ikke å kjøpe det heller. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Skal selv til USA til sommeren. Noe av det som kommer til å bli kjøpt er nok klær (finnes super-billige outlets der ) Noe elektro andre elektriske småduppeditter kjøper jeg sikkert og. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Du må kjøpe sånne ting du "aldri" hadde fått tak i Norge! f.eks Masse DVDer som ikke har kommet til Norge, og hvis du er over 16 kjøper man øl Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Enig. Drar du til utlandet er det jo morsomst å kjøpe ting du ikke får tak i, i Norge. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) ....og hvis du er over 16 kjøper man øl 5626270[/snapback] godt gjort hvis en får til det iallefall.. tenker mer 21.. Endret 18. februar 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) f.eks Masse DVDer som ikke har kommet til Norge, 5626270[/snapback] Forutsetter sonefri DVD-spiller. (Noe de fleste har, ikke jeg. Enda.) Edit: Kjøpe sonefri DVD-spiller i USA? Endret 18. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 21 år på øl i USA? Har jeg vanskelig for å tro Kjøp deg en bærbar DVD spiller, helt utrolig nyttig! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Og hvis du er over 16 kjøper man øl 5626270[/snapback] OT: Er vel ikke værre en å gå inn i en butikk i Norge og kjøpe, jeg får kjøpt det uten problemer selv om jeg er 15. On topic: Som nevnt tidligere er Ipod en del billigere der nede. Det du burde være litt obs på hvis du skal kjøpe feks. DVD spiller der nede er at det er 120V i USA. Jeg ville kjøpt et lass med klær og en del DVD'er etc. God tur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg tror jeg skal kjøpe en baseball. Kanskje en am.-football. Keep 'em coming! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg tror jeg skal kjøpe en baseball. Kanskje en am.-football. 5626405[/snapback] God ide. Mer amerikansk får du det ikke Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvis du liker gatorade, bør du kjøpe med endel pulver av det..Altså slik du blander opp selv..Er jo svindyrt med gatorade her hjemme, men der borte er det ganske billig i forhold.. Skal selv over til USA om 2 uker, og har begynt å skrive liste over ting jeg skal spise, butikker som skal besøkes, hva som skal hamstre av både mat og drikke og ting som skal kjøpes.. Har du ikke smakt det, så MÅ du smake på Java Chip på Starbucks..og corn dog..du blir hekta... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Flytter dit selv til høsten.. Gjett om det kommer til å bli brukt penger på speilrefleksutstyr Og jo, det er 21 års aldersgrense på alkohol der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå