Veritas_ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136851 Saksøkerne mener at Norge og norske oljeselskap er ansvarlige for at bensinprisene i USA er for høye Noen som har lest noe mer om dette? Lenke til kommentar
LivsHugo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136851 Saksøkerne mener at Norge og norske oljeselskap er ansvarlige for at bensinprisene i USA er for høye Noen som har lest noe mer om dette? 5625403[/snapback] _____________________________________________________________ Min kommentar: HAHAHA! Kanksje noen burde saksøke USA for de høye kornprisene, siden de brenner korn, for å holde prisene oppe? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Min kommentar: HAHAHA! Farlig å le for tidlig. Ser man på hva slags tåpelige erstattningssaker som tidligere er dratt inn for rettsvesenet i USA, og hvor saksøker har VUNNET, så bør man bli bekymret i stedet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bensinen er billig i USA da(rundt 8-9 kroner??). Her i norge er det avgifter på avgifter. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 HAHAHAHAHEHEHEHohoho... USA er i mune øyne en stor vits! Hvis de syntes bensinen er så dyr, så la vær å kjøpe bensin, kjøp EL-bil. begynn a sykle eller gå. Noen som er med å saksøke USA?? Jeg liker de ikke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Om det er sant at Norge har sørget for høyere bensinpriser, burde vi vel heller få takk? Norge gir kollektivtrafikken gratisreklame, og det er et løft for miljøet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 HAHAHAHAHEHEHEHohoho... USA er i mune øyne en stor vits!Hvis de syntes bensinen er så dyr, så la vær å kjøpe bensin, kjøp EL-bil. begynn a sykle eller gå. Noen som er med å saksøke USA?? Jeg liker de ikke. 5626407[/snapback] Sett super size me? De burde alle sammen begynne og sykle. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bensinen er billig i USA da(rundt 8-9 kroner??). Her i norge er det avgifter på avgifter. 5626263[/snapback] Tror bensin koster litt under 5kr/liter i USA. Fant denne siden hvor de har en kort oversikt over bensinpriser. Så vidt jeg har forstått så er det vel bare noen få personer som har gått til søksmål her? Ikke akkurat noe å dømme alle 300mill amerikanere for vil jeg si... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Merkelig det med USA, ivertfall etter det jeg har hørt og slikt, så kan de ikke si ifra om at de ikke liker noe, de skal absolutt saksøke noen for det! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva om de norske aktørene eller andre norske interesser har samarbeidet ulovlig med OPEC for å øke oljeprisen? Selv om jeg ikke ser dette som spesielt sannsynlig så har jeg en viss forståelse for at enkelte amerikanere som ikke har noe bilde av Norge eller de norske selskapene kan bli mistenksomme. Blir interessant å se avslutningen på denne saken... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Så vidt jeg har forstått så er det vel bare noen få personer som har gått til søksmål her? Ikke akkurat noe å dømme alle 300mill amerikanere for vil jeg si... 5626517[/snapback] Var vel bare 3 stk, altså ca én hundremilliondel av USA. Skrullinger finnes det alle steder.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Supply and demand. Er det stor etterspørsel for olje, vil naturligvis de som utvinner oljen selge den dyrt. Det hjelper heller ikke at USA går til krig mot Irak, som igjen førte til at oljeprisen gikk opp. Søksmålet er sinnsykt. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Passer bedre hjemme i humordelen av forumet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 er vel ikke lenge før norge blir en del av axis of evil, og om noen måneder ser vi US Marines, HMMWVs og M1 Abrams i Oslo's gater. så de kan ta over oljen vår Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hærregud De sliter noe så jævli i USA Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hærregud De sliter noe så jævli i USA 5627423[/snapback] Det er TRE personer da, herregud.. Det er jo en typisk moro-nyhet dette her, ikke noe seriøst. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Moro og moro. Lurer hva som skjer hvis de faktisk vinner jeg Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 HAHAHAHAHEHEHEHohoho... USA er i mune øyne en stor vits!Hvis de syntes bensinen er så dyr, så la vær å kjøpe bensin, kjøp EL-bil. begynn a sykle eller gå. Noen som er med å saksøke USA?? Jeg liker de ikke. 5626407[/snapback] Right Behind You! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nemmen dakar lille busselulleamerikanerne som må betale nesten en hel dollar for en liter bensin! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvis de kjøper seg noen japanske biler som ikke bruker så innihelvetes mye bensin, så hadde de ikke trengt å saksøke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå