nightwo1f Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 er det noen nye bioser til dette kortet? visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette emnet, men postet det her uansett. Lenke til kommentar
Kapteinen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tydeligvis. Kjøpte kortet for en måned siden. Ved hjelp av MSI liveupdate som fulgte med innstallerte jeg en nyere versjon... Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 hvor finner du det? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Går alltids å prøve hjemmesiden til MSI, der finner du Download center. Lenke til kommentar
Kapteinen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Live update-programmet fulgte med på en CD sammen med andre drivere og nyttig småsnacks. (beklager visst jeg var utydelig isted) Når live update er innstallert blir du spurt om å innstallere nyeste versjon av BIOS. Problemet mitt til å begynne med var at PCen ikke fant lydenheten integrert i HK`et med den opprinnelige BIOSen. Fikk da ikke spill og en del andre programmer til å virke. Etter oppdateringen fant PCen lydenheten og alt var digg.... Endret 18. februar 2006 av Kapteinen Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) virker spdif/optical tilkoblingen på din? edit: det er ikk den gule bak dete er den andre edit: fikk det til med nye drivere Endret 18. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Kapteinen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er vel den runde gule kontakten bakpå....ummm, den har jeg ikke fått testet ettersom jeg ikke har noe stuff å koble den til så jeg kan nok ikke svare deg på det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå