Gå til innhold

logitech mx 700 mus, død

Anbefalte innlegg

kom hjem igår kveld, maskina stod på, og fant musa død som ei sild på skrivebordet og en Lite Batteri-notis på skjermen foran. har ei MX 700 trådløs logitech med til hørende trådløst tastatur og ir-mottager/ladestasjon. satt musa i ladestasjonen men fikk ikke noe grønt lade-lys. tenkte ikke noe mer over det, slo av pc'en og lot musa stå i lader. stod opp nå idag, fremdeles ikke liv i musa og den va sykt varm! fikk fikla ut batteriene, plasten på det ene var smeltet på et lite område (ca 2*2mm) og hang fast, så jeg brukte min trofaste kniv for å løsne det

jeg har heldigvis noen fjernkontroller liggende og fant to AA batterier å pakke i. da funka den fint... er det normalt at oppladbare batterier bare plutselig går henn og dør? når jeg tenker meg om har musa virket ustabil i det siste, pekeren har liksom ikke villet være med hele tida, spesielt venstre museknapp har oppført seg rart og å spille har til tider vært håpløst. har hatt den siden høsten 2003, uten å skifte batterier og den har funka fint til nå.

er det bare å gå henn å kjøpe lignende oppladbare batterier og så skal alt være ok? det er ikke noe spesielt med de oppladbare logitech-batteriene? får angst når musa dør..! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...