Fredrik Matt Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hei! er det noen som vet om det finns newcastle theme til S60 mobilene? jeg har en n3230 Lenke til kommentar
Werable Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Sjekk ut Zedge. De har helt sikkert ett eller annet. Du kan laste ned 20 themes, ringetoner, mms-bilder, videoer osv. gratis hver dag hvis du registrerer deg. Genial side!! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Sjekk ut Zedge. De har helt sikkert ett eller annet. Du kan laste ned 20 themes, ringetoner, mms-bilder, videoer osv. gratis hver dag hvis du registrerer deg. Genial side!! 5625947[/snapback] takk, har vært å sett gjennom alle themene der, men fant ikke newcaslte theme .. det som var utrolig snodlig, var at jeg fant leeds, og wolverhampton themes, men ikke newcastle. . hmm... det er kjipt.. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du kan også lage dine egne themes. Trur programmet heter Theme creator studio S60 eller no sånt no. No'n andre som vet? Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har det programmet på den andre pc'n, kan legge ut det riktige navnet i morgen, men du kan bare se litt på nokia sine hjemme side og søke etter them editor eller noe lignende så vil du nok finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå