gEnEsis_AiX Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei igjen ppl! Sitter her å leker med tanken på å montere en liten LCD skjerm på PROJECT : 840 Med LCD tenkte jeg en vanlig lcd skjerm, ikke noe display. Fant en liten sak her på jobb, spm sikkert er 4-5", og med samme finish som Sonyen min... er den noen måte å lage en motor som hever-senker skjermen fra oversiden av kabinettet? kanskje med en vindusvisker motor. noen som har en ide om hvordan jeg kan gjøre dette? cheers gEnEsis Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tja, føkk en gammel cd-rom så fester du displayet istedet for "kafelholderen" Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 vil den klare belastningen da?? kunne vært morsomt å prøve... noen som har en gammel og ikke i bruk cd-dvd rom? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja den vil klare belastningen. Og det går i værste fall ann å bytte motor, du får kjøpt dem på clas ohlson. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 kult! må prøve å få til det! tar det litt på sikt. en kollega rekvirerte den lille skjermen og prøver å få tak i en ny... ellers blir det en 15"... men den er litt stor Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja 152 blir nok litt stort til det. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 hadde vært kult å lage en skinne som kom ut, og brettet skjermen opp;) neida! håper på å få tak i den lille skjermen, det blir kult det! oOo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå