lassaron-jon Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 pga. datatrøbbel reinstallerte eg XP pro. før det hadde eg klokka prosessoren sånn her: FSB 256 CPU V +0,2 Dimm V 2,8 ddr 333 166 GHz multiplier 11. altso nåke med 2,8 GHz. kan eg sette på dissa innstillingane no? eller må eg ta det gradvis oppover? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hvis du vet at det går på den hastighet, fyr på? bios instillingene blir vel ikke resatt selv om du formaterer disken...? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hvis du bare reinstallerte skal prosessoren fortsatt være klokket til 2.8ghz med mindre du brukte programmer til å klokke med. ikke bios. noe som er helt meningsløst. men uans Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Eg klokka ned før eg reinstallerte.... eg tok load fail safe settings. fordi eg lurte på om det var noke gale med innstillingane i bios sia dataen var so føkka. men det var det sjølvsagt ikkje. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så fremt at de innstillingene du brukte var tygge og stabile, så er det ikke farlig å sette dem direkte opp til der de var:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå