d'espresso Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hei!! Jeg venter som mange andre på TES Oblivion, men imellomtiden må jeg ha et spill. Jeg gidder ikke kjøpe noen 360-spill siden ikke så mange frister meg, men har tenkt litt på GTA:SA. Når man kobler 360 til LIVE! med discen inni, da komemr downloaden automatisk?? Man laster ned emulatoren og har den forever?? Ikke noe midlertidig så lenge du ikke er koblet til LIVE!?.. Man mister ikke den gode "GTA følelsen"? EDIT: Ser at gamer har valgt å gi PS2 versjonen 10/10 mens Xbox versjonen 8/10.. Jeg har en PS2, men har så lyst til å spille det på Xbox.. Noen god grunn til karakter"hoppet"? Kan man bytte musikk som man vil med 360'en mens man spiller gamle spill også? Endret 18. februar 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Anyone?? Jaja, siden folk er redde for å svare på alle spm'ene, så svar på et eller to!! Kanskje dette?? Ser at gamer har valgt å gi PS2 versjonen 10/10 mens Xbox versjonen 8/10.. Jeg har en PS2, men har så lyst til å spille det på Xbox.. Noen god grunn til karakter"hoppet"? Eller dette?? Kan man bytte musikk som man vil med 360'en mens man spiller gamle spill også? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hei Jeg vil tro at du ikke trenger å være online. Har lest at du kan også laste ned disse emulatorene og brenne de på cd.. Du trenger nok harddisk.. Skjønner ikke helt at den har fått dårligere karakter på ps2.. Det kan ha noe med at man forventer mer av en xbox enn hva man forventer av en ps2. Det kan også ha noe å gjøre med at det kom ut et halvt år senere på xbox. Uansett, hvis jeg var deg, ville jeg valgt xboxversjonen. Loadetiden vil nok være mye kortere. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 hei Jeg vil tro at du ikke trenger å være online. Har lest at du kan også laste ned disse emulatorene og brenne de på cd.. Du trenger nok harddisk.. Skjønner ikke helt at den har fått dårligere karakter på ps2.. Det kan ha noe med at man forventer mer av en xbox enn hva man forventer av en ps2. Det kan også ha noe å gjøre med at det kom ut et halvt år senere på xbox. Uansett, hvis jeg var deg, ville jeg valgt xboxversjonen. Loadetiden vil nok være mye kortere. 5625800[/snapback] TAKK!! Finally;).. jeg har HDD ja.. Tenkte litt mer over det derre online-sakene. Tviler egentlig sterkt på det, når man har downloada har man vel downloadet og lagra. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Vel slik er det, har du ikke koblet X-Box 360 opp mot internett så må du selv laste ned emulatoren X-box.com er et fint sted å starte. Brenne ut emulatoren på en CD-plate fyre den inn i X-Box 360 vente litt med at den lastes inn (må ha harddisk, ser at du har dette). Restarte maskinen (dette gjøres automatisk). Har du live til X-Box 360 så blir det mye mye lettere, da fyrer du bare GTA SA inn i DVD-rommen og updaten blir lastet ned automatisk. Ang karakteforskjellen mellom PS2 og X-Box versjoen av GTA SA vet jeg ikke desverre, men grafikken skal vist være bedre på X-Box`en. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Vel slik er det, har du ikke koblet X-Box 360 opp mot internett så må du selv laste ned emulatoren X-box.com er et fint sted å starte. Brenne ut emulatoren på en CD-plate fyre den inn i X-Box 360 vente litt med at den lastes inn (må ha harddisk, ser at du har dette). Restarte maskinen (dette gjøres automatisk). Har du live til X-Box 360 så blir det mye mye lettere, da fyrer du bare GTA SA inn i DVD-rommen og updaten blir lastet ned automatisk. Ang karakteforskjellen mellom PS2 og X-Box versjoen av GTA SA vet jeg ikke desverre, men grafikken skal vist være bedre på X-Box`en. 5627777[/snapback] Takk. Men jeg har bare LIVE! midlertidig. Ikke permanent. Men hvis jeg setter i DVD'en imens jeg er koblet opp mot LIVE! da? Laster ned emu'n og kobler fra live. Da er vel emu'n der fortastt?? det må den jo værra. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Vel slik er det, har du ikke koblet X-Box 360 opp mot internett så må du selv laste ned emulatoren X-box.com er et fint sted å starte. Brenne ut emulatoren på en CD-plate fyre den inn i X-Box 360 vente litt med at den lastes inn (må ha harddisk, ser at du har dette). Restarte maskinen (dette gjøres automatisk). Har du live til X-Box 360 så blir det mye mye lettere, da fyrer du bare GTA SA inn i DVD-rommen og updaten blir lastet ned automatisk. Ang karakteforskjellen mellom PS2 og X-Box versjoen av GTA SA vet jeg ikke desverre, men grafikken skal vist være bedre på X-Box`en. 5627777[/snapback] Takk. Men jeg har bare LIVE! midlertidig. Ikke permanent. Men hvis jeg setter i DVD'en imens jeg er koblet opp mot LIVE! da? Laster ned emu'n og kobler fra live. Da er vel emu'n der fortastt?? det må den jo værra. 5628082[/snapback] Ja men det blir lagt med nye spill i lista som xbox360 klarer og da kommer det ny emulator for at desse også skal funke.. men så lenge du er koble til live og laster ned emulatoren så du får spilt gta sa så vil den være der for alltid.. og neste gang du kobler på live med det samma spillet eller et annet så vil du sansynlig hvis få spørsmål om og laste ned en oppgradering som støtter enda flere gamle xbox spill Kortsvar JA den vil være der Endret 18. februar 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Vel slik er det, har du ikke koblet X-Box 360 opp mot internett så må du selv laste ned emulatoren X-box.com er et fint sted å starte. Brenne ut emulatoren på en CD-plate fyre den inn i X-Box 360 vente litt med at den lastes inn (må ha harddisk, ser at du har dette). Restarte maskinen (dette gjøres automatisk). Har du live til X-Box 360 så blir det mye mye lettere, da fyrer du bare GTA SA inn i DVD-rommen og updaten blir lastet ned automatisk. Ang karakteforskjellen mellom PS2 og X-Box versjoen av GTA SA vet jeg ikke desverre, men grafikken skal vist være bedre på X-Box`en. 5627777[/snapback] Takk. Men jeg har bare LIVE! midlertidig. Ikke permanent. Men hvis jeg setter i DVD'en imens jeg er koblet opp mot LIVE! da? Laster ned emu'n og kobler fra live. Da er vel emu'n der fortastt?? det må den jo værra. 5628082[/snapback] holder å laste ned emulatoren en gang. Og du trenger bare live silver vil jeg tro. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ok... Takk.. Jeg skjekka på IGN hvorfor de hadde hoppa karakteren ned 0,3. han fyren sa at loadetidene er lengre på Xbox. Spes. siden man får opp en "loading!-bar som ikke så særlig neat ut:P Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Må jeg kjøpe en ny dvd hver gang jeg skal spille pgr3? Siden jeg bare har en dvd-spiller liksom. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Må jeg kjøpe en ny dvd hver gang jeg skal spille pgr3? Siden jeg bare har en dvd-spiller liksom. 5629896[/snapback] HÆ?!? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hehe... (Han var sarkastisk hvis du ikke skjønte det) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hehe... (Han var sarkastisk hvis du ikke skjønte det) 5630430[/snapback] Jaj.. Meget festligt. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hehe... (Han var sarkastisk hvis du ikke skjønte det) 5630430[/snapback] Jaj.. Meget festligt. 5630555[/snapback] Dakar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå