Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett faller ut under nedlasting!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

nja, ok da.. det kan diskuteres.. men fort gjort at denne tråden blir stengt, da han sier åpenlyst at han lastet ned lost osv.. For å ikke risikere det burde han heller si at han lastet ned med *navn på programmet* han brukte.. Det holder vel..

Hadde selv problemer når jeg lastet ned torrents før.. Men ordnet seg etter hvert..Jeg byttet program, og det hjalp..

Lenke til kommentar

Hva med litt informsjon om hardware'n din og software-oppsettet ditt?

Hva slags internett-tilkobling har du, xDSL? Eller kabel eller?

Har du flere pc'er koblet til i nettverk, bruker du router på tilkoblingen din etc. etc? Gi oss litt informasjon, så kan vi nok hjelpe deg med problemet ditt. Ellers, er det nok ganske dødfødt...

Lenke til kommentar
har omtrent det samme problemet

kan du forklare litt meir klilleng? korleis?

5639073[/snapback]

Start - Settings - Network Connection - Local Area Connection -

Properties - Configure - Advanced

Mine innstillinger:

Hardware checksumming - On

Interrupt moderation - Off

Max IRQ pr sec - 5000

Max Frame size - 1514

Number of Recieve Buffers - 100

Number of Transmit Buffers - 100

Wake up capabilities - None

Vet ikke helt hva de gjør, men jeg prøvde litt forskjellig, og dette viste seg å funke fint. I tillegg byttet jeg ut BitComet med uTorrent, og satte max connections til 400 (35 pr torrent), (Options - Preferences - Torrent Options).

Edit: Før så stoppet hele nettet når jeg startet BitComet. Dette problemet er nå helt borte.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...